وبلاگ

چرا اجاره یک ون در تور مسافرتی مناسب تر است؟ - وبلاگ

۱۲ ون نفری و  مسافری برای حمل و نقل گروه های بزرگی در اطراف شهر یا در یک سفر طولانی جاده ای ایده آل است. از سفر وانت بزرگ برای سفر بعدی خود لذت ببرید. ون را چک کنید .بودجه اجاره خودرو دارای انواع اجاره ون مسافری برای پاسخگویی به نیازهای کرایه اتومبیل شما ، مانند فورد ترانزیت. با راهنمای اتومبیل اجاره ما در مورد وسایل نقلیه ما بیاموزید.

Auto van Rental  Europe می تواند به شما کمک کند تا اجاره ون بعدی خود را در اروپا یا هر مکان دیگری در سراسر جهان با بهترین قیمت در صنعت رزرو کنید ، تضمین شده!

سرویس کرایه اتومبیل ون ، اجاره اتومبیل و MPV با قیمت مناسب در تهران برای سفر داخلی و اروپا

به Go Rentals Van of London خوش آمدید ، جایی که می توانید بلافاصله ون اتومبیل یا اتومبیل ایده آل خود را بصورت آنلاین اجاره دهید و سپس آن را از بیش از ۱۲۰ مکان در داخل و اطراف پایتخت انتخاب کنید.

به عنوان کارشناسان با بیش از ۲۵ سال سابقه استخدام مراقبت ، شما در دستان ایمن ، حرفه ای و دانش قرار خواهید گرفت. ما در اینجا برای کمک به شما در راهنمایی هر وسیله نقلیه مورد نیاز برای اجاره به شما کمک کنیم.

در زیر انتخاب کرایه ون ما را برای همه نیازهای حمل و نقل خود پیدا خواهید کرد. مدل خود را انتخاب کنید ، نقل قول را دریافت کنید و سپس رزرو خود را انجام دهید – این ساده است.

و اگر به دنبال نوع دیگری از وسیله نقلیه هستید ، فقط به دنبال استخدام مینی بوس ، اجاره MPV و / یا ۴×۴ کرایه باشید.

وقت خود را بگذرانید – انتخاب خود را انجام دهید – سپس تماس بگیرید و به زودی شما را خواهیم دید.

VW T6 Transporter SWB
T6  نسل ششم حمل و نقل است ، بسیار شیک است و مجهز به طیف وسیعی از وسایل جالب است که برای راحتی و امنیت بیشتر شما طراحی شده است.

در داخل کابین ، تمام ویژگی ها "قابل دسترسی" هستند و شامل می شوند. نگهدارنده جام ، محفظه های ذخیره سازی چندگانه و رادیو DAB.

یک وانت عالی برای حمل وسایل روزمره خود از A به B.

این وانت اتوماتیک پنل دارای حجم بار قابل توجهی تا ۱۷ متر مکعب است – و شما می توانید این کودک را از ۳ طرف بارگیری کنید. Sprinter یک وان ایده آل برای هر نوع حمل و نقل مورد نیاز شماست.

ویژگی های ایمنی عالی با ون بزرگتر او ، از جمله Crosswind Assist ، برای جلوگیری از رانش خط ، و کنترل پویا Adaptive ESP® که سیستم ترمز را مطابق با بار بار تنظیم می کند ، همراه است.

کارهای بزرگ به ونهای بزرگ احتیاج دارند. این وانت باکس بزرگ است که با بالابر برقی ، تهویه هوا و ۳ صندلی کامل تهیه شده است. ایده آل برای حرکات خانه و مسطح.

این وانت Autp دارای ضخامتهای زیر است. فضای داخلی ۴۱۱۴ (l) x 1960 (w) x 2184 (ساعت) و حداکثر بار ۱۰۰۰ کیلوگرم.

این اولین باری بود که از اجاره برو اجاره کردم و از این گذشته یک تجربه فوق العاده بود که شکایتی از آن ندارم. نماینده اجاره به من کمک کرد بهترین اجاره را با توجه به نیازهایم پیدا کنم که یک مینی بوس ۹ صندلی بود. من همچنین از این واقعیت که شما بچه ها نسخه های پایه چرخ طولانی را برای همه چمدان های ما تهیه می کنید ، دوست دارم. من قطعاً با Go Rentals دوباره اجاره می کنم.

مرکز اجاره ون و مینی بوس در تهران و شهرستانها با ۲۴۰ ون در انواع مختلف و در تمامی شهرهای ایران . رزرو و تماس در ساعات اداری  09216304372 ون دلیکا "ون تاکسی" ون مرسدس بنز. ون H350. ون هایس. Types: ون هایس, ون هیوندا, مینی بوس.

ون  رانندگی خود را با جلد اروپایی و تحویل و مجموعه رایگان انگلستان اکنون کتاب کنید. ۲۰٪ تخفیف همه وسایل نقلیه. اجاره یک طرفه مسافت پیموده شده نامحدود. خدمات: استخدام مشاغل ، استخدام خصوصی ، اجاره یک طرفه ، کمک در کنار جاده.

وی گفت: "بعد از اینكه از طرف شركت اجاره ای ون  كه در ابتدا با آن رزرو كرده بودم ، رها شدم ، از سراسر كشور تقاضا كردم كه در آنجا كمك كنند و آنها آنچه را كه شركت وسایل نقلیه دیگر نمی توانند تحویل دهند ، تحویل دادند. نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم که یک وانت را برای جابجایی وسایل پسرم به من دادند. آنها فرایند استرس را آزاد کردند و استرس زیادی را برای من در آخرین لحظه از بین بردند. من با تحویل یا مجموعه مشکلی نداشتم و ۲ مشتری خدمات مفید و تخصصی را پیدا کردم. متشکرم در سراسر کشور! "

روند رزرو ون آسان بود ، مشاور مفید بود و به تمام سؤالات ما پاسخ می داد و یکبار که با کارت پرداخت می کردیم ، یک ایمیل تأیید دریافت کردیم. ما یک شکاف تحویل ۳ بعد از ظهر رزرو کردیم و یک هفته قبل متوجه شدیم که می توانیم آنرا درست کنیم تا تونل یورو درست کنیم و خواستار تحویل زودتر شدیم. آنها همه توقف ها را بیرون کشیدند و یک مینی بوس ۱۷ نفره را در ساعت ۱۲٫۳۰ تحویل دادند. اتوبوس در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت (کمتر از شش ماه عمر داشت). نکات بسیار خوبی از راننده تحویل در مورد راننده در فرانسه گرفتیم. تجربه ما چیزی خوب نبود و من خوشحالم که تجربیات خود را در مورد استخدام مینی بوس و ون  از سراسر کشور انگلستان به اشتراک می گذارم.

وی گفت: "من آخرین لحظه به یک ون احتیاج داشتم و یک همکار استخدام ملی را توصیه کردم. من واقعاً از این سرویس خوشحال شده ام؛ تحویل روز و نرخ خوبی کیت واقعاً دوست داشتنی بود با او صحبت کند و بسیار مفید است. من الان در فضای ۲ هفته ای چند بار از فضای استخدام ملت انگلیس استفاده کردم و ناامید نشده ام. من استخدام سراسر کشور را توصیه می کنم. "

اجاره ون را از ۹٫۷۵ دلار در روز استخدام کنید! رزرو و اطلاعات آنلاین آسان و سریع. در زمان رزرو ۰ دلار پرداخت کنید. نکات برجسته: قیمت های مقرون به صرفه ، خدمات ۲۴/۷ در دسترس ، صرفه جویی در وقت و پول.

خودرو را با شرایط رانندگی تنظیم کنید.
اگر ماشین را به فرودگاه برمی گردانید ، به یاد داشته باشید که وقت کافی برای ورود به پرواز خود داشته باشید.
این امر به ویژه در فصل های پراهمیت هنگامی که افراد زیادی وجود دارند و خطوط طولانی دارند. در بیشتر موارد توصیه می شود از بیمه ای دریافت کنید که می تواند در دراز مدت موجب پس انداز شما شود. با این حال ، شما نباید بیمه ای را تهیه کنید که برای شما بی ربط باشد ، مانند بیمه رانندگان جوان که هزینه های بیشتری در شرکت های خاص دارد.
اطمینان حاصل کنید که همه شکاف ها و خراش ها مستند هستند.
قبل از امضای فرمهای اجاره ، اطمینان حاصل کنید که تمام خیمه ها و خراش های موجود در خودرو مستند شده است. همچنین باید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند ، مانند تهویه هوا ، گرمایش و چراغ ها. هر مشکلی را که ذکر نشده است گزارش دهید. به یاد داشته باشید که از لحظه امضای شما مسئولیت ماشین ، از جمله خسارات آن است.
مقایسه شرکتهای اجاره ای.
مقایسه شرکتهای اجاره ای (مانند یکی از سایت های ما) به شما کمک می کند تا شرکتی را انتخاب کنید که بهترین ارزش پول را برای مقصد در نظر گرفته شده به شما می دهد. توجه داشته باشید که شرکتی که بهترین معاملات را ارائه می دهد بسته به مقصد و فصل ممکن است تغییر کند.
سؤال کنید که آیا بیمه اتومبیل لازم است.
سؤال کنید که آیا بیمه اتومبیل لازم است یا خیر ، در صورت تصادف ، کسر کسر را نیز شامل می شود. شرکت های مختلف برنامه های بیمه ای نسبتاً ارزان ارائه می دهند که مشتری را تحت پوشش قرار می دهد. این به نفع شما و علاقه شرکت اجاره است که شما را به طور کامل تحت پوشش قرار دهید.
آیا GPS دارید؟ در نظر بگیرید که آن را با خود همراه کنید.
اگر یک برنامه مرورگر در تلفن هوشمند خود مانند Waze یا Google Navigator دارید ، می توانید تا زمانی که یک برنامه داده با پوشش کافی داشته باشید از آن برنامه استفاده کنید. اگر یک برنامه داده در مقصد خود ندارید ، توصیه می شود هزینه ها را از قبل دریابید. شما باید بتوانید محاسبه کنید که آیا تهیه یک برنامه داده در مقصد مورد نظر خود ارزان تر خواهد بود یا اجاره GPS از شرکت کرایه اتومبیل.

بازگشت اتومبیل در شعبه متفاوت ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.
در صورت امکان از این کار خودداری کنید. در برخی از کشورها ، استفاده از وسایل نقلیه با موتورهای دیزلی به مراتب ارزان تر از استفاده از وسایل نقلیه با بنزین است. اتومبیل را به موقع برگردانید تا از استرس و هزینه های اضافی که با بازگشت دیر هنگام متحمل می شوید ، جلوگیری کنید مهم است که به اندازه کافی از بافر در مکان های ناآشنا استفاده کنید.
فراموش نکنید که مخزن بنزین را پر کنید.
فراموش نکنید که قبل از بازگشت خودرو ، مخزن بنزین را پر کنید. با این کار هزینه های اضافی در مصرف سوخت و خدمات صرفه جویی می شود.

شماره تلفن شرکت اجاره ای
حتماً شماره تلفن شرکت کرایه اتومبیل را دارید – بیشتر شرکت ها دارای شماره خدمات ۲۴/۷ هستند.

چند مورد که باید قبل از اجاره ماشین در نظر بگیرید
در طول چند سال گذشته ، اجاره اتومبیل به لطف قیمت های مناسب و آزادی که ارائه می دهند بسیار محبوب شده اند. پیدا کردن یک خودرو به هر منظور آسان است ، چه یک ماشین لوکس برای جدا شدن از روال ، یا یک ماشین عملی است که به شما کمک می کند تا جایی که می خواهید بروید. ما چند نکته مهم در مورد کرایه اتومبیل ها را برای شما جمع آوری کرده ایم که شما باید با آنها آشنا باشید:

برای اتاق ، چمدان یا بار یا هر دو اتاق اضافی احتیاج دارید؟ مینی بوس ها و مسافرهای مسافری ما می توانند به ترتیب ۷ و ۱۵ مسافر را در خود جای دهند و برای تعطیلات خانوادگی یا پذیرایی از گروه های بزرگ بسیار مناسب هستند. وانت بار برای حمل وسایل سنگین که ممکن است در وسیله نقلیه شخصی شما نباشد ایده آل است.

۱۵ جزئیات مسافر ون

در سفر تیمی بچه ها می روید؟ برای مسافرت در شهر با خانواده یا گروه بزرگی به وسیله نقلیه نیاز دارید؟ اندازه کامل ، ۱۵ ون مسافری مناسب ترین گزینه است و یک گزینه عالی برای کرایه اتوبوس است.

اجاره ون در بسیاری از مکانهای شرکت از جمله:

.قیمت کرایه ون تویوتا هایس ۴۰۰,۰۰۰ تومان برای گشت شهری ، اجاره انواع ون و سواری  تهران با نرخهای مناسب

چرا اجاره یک ون؟
اگر یک خانواده هستید یا در گروه چهار نفره یا بیشتر در حال مسافرت هستید ، یک وانت اجاره ای می تواند شما را به میزان قابل توجهی نجات دهد. با رانندگی خود با یک ون چند منظوره که اجاره قیمت های مشابه سدان را می دهد از هزینه های بالای تاکسی و حمل و نقل خودداری کنید. وانت معمولاً می تواند ۸ سرنشین را در خود جای دهد ، اما نسخه های بزرگتر با حداکثر ۱۵ صندلی در دسترس هستند. سفرهای گروهی اغلب سرگرم کننده است و اگر یک خانواده بزرگ دارید ، اجاره ون به شما انعطاف پذیری نهایی برای تور ، غذاخوری و حضور در کارکردهای خانوادگی یا حتی شغلی را می دهد. هزینه نقل و انتقالات برای گروه شما می تواند بیش از چند روز هزینه کرایه این وانت باشد ، بدیهی است که این تصمیم بدون فکر است. علاوه بر این ، آنها اکنون در حال حاضر با DVD و امکانات رسانه ای ، و همچنین دستگاه های GPS همراه هستند ، بنابراین نیازی نیست از مرور مسیر خود هراس داشته باشید. وانت برای مسافرتهای روزانه یا حتی سفرهای بین کشور مانند مسیرهای پرطرفدار مانند کاوشگر پاریس به ونیز یا از لندن تا ادینبورگ به خوبی از شما استفاده می کند.

اجاره ارزان ون و کرایه ماشین در اینجا!
ما قول می دهیم که ارزانترین معاملات در مورد اجاره خودرو و ونهای کرایه ای را برای شما بیابیم. بانک اطلاعاتی ما برای رزرو سریع ، آسان ، پشتیبانی شده توسط خدمات به مشتریان و پرداخت مطمئن ، قیمت های بی نظیری را در وب می یابد. ما به آن پی بردیم که آنچه می پردازید را پرداخت می کنید ، اطلاعات کاملی راجع به اتومبیل ها ، آنچه در آن گنجانده شده است ، و اطلاعات بیمه ای دریافت می کنید. بگذارید دردسرهای خرید اطراف را با کرایه اتومبیل ارزان قیمت یا وانت اجاره ای حذف کنیم. علاوه بر این ، ما اطمینان حاصل کرده ایم که روش رزرو وب ساده ، سر راست است و شما را بدون حواس پرتی به پایان می رساند. چرا وقتی همه کاری که می خواهید انجام دهید این است که وسیله نقلیه خود را به صورت کارآمد رزرو کنید ، چرا که همه ناراحتی های گران قیمت را به شما نشان می دهد.

مزایای اصلی استخدام مینی بوس مسافر
– امکان حمل حداکثر ۸ مسافر
– سفر به سبک ، با یک کابین جادار و امکانات اضافه شده
– فضای کافی برای چمدان
– انعطاف پذیری برای رفتن به جایی که می خواهید وقتی مناسب شماست
– هنگام مسافرت به عنوان یک خانواده یا گروه ، صرفه جویی زیادی می کند

گزینه های اجاره ون
در ما گزینه های مختلفی را برای راحتی شما به شما ارائه کرده ایم. بدون ردیابی وب ، می توانید از کرایه ون یا کرایه اتومبیل ، در محدوده بودجه استفاده کنید. این که آیا شما به ۶ ، ۸ ، ۱۲ یا حتی ۱۵ مسافر نیاز به حمل و نقل دارید ، ما وسیله نقلیه ای برای شما داریم. از جمله این موارد می توان به Ford Galaxy، Mercedes Vito، VW Touran، Fiat Scudo و در ایالات متحده با صندلی های ۱۲/۱۵ صندلی Ford Clubwagon ، Chrysler Voyager و Chevy Traverse اشاره کرد.

اجاره ون دربستی
شهرها

لندن | نیویورک | توکیو | سیدنی | هنگ کنگ | میامی | لس آنجلس | سان فرانسیسکو | مادرید | بارسلونا | روم | آتن | استانبول | سنگاپور | شانگهای | مسکو | پاریس | برلین | مونیخ | فرانکفورت | ملبورن | شهرهای بیشتر
کشورها

انگلستان (انگلستان) | ایالات متحده (ایالات متحده) | ایرلند | استرالیا | کانادا | هنگ کنگ | آلمان | فرانسه | ایتالیا | ژاپن | چین | روسیه | اسپانیا | تایلند | یونان | آرژانتین | برزیل | ترکیه | هند | سنگاپور | کشورهای بیشتری
انواع خودرو

گروه فانیانی دفاتر اسلوونی ، آلمان ، انگلستان ، هند ، هنگ کنگ و همچنین امارات متحده عربی را اداره می کند. ما به دلیل داشتن افراد خلاق و حرفه ای مطمئناً به خوبی تاسیس شده و یک شرکت پویا در حال توسعه هستیم. مهمتر از همه ، مصمم است كه دانش دست اول ما را در مورد انواع مقصد اروپايي ارائه دهد. حتی بیشتر ، با دانش ، تخصص و منابع گسترده محلی ما بهترین کیفیت تعطیلات را طراحی می کنیم.

دسته بندی های ون / مینیوان

وانت | مینی بوس | ۷ صندلی | ۸ صندلی | ۹ صندلی | ۱۲ صندلی | باربری | مینی بوس مسافری | لوکس | وسایل نقلیه مسافرتی

منبع : نام آوران

   

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.