وبلاگ

فارکس صرافی خرید و فروش ارز به صورت آنلاین - وبلاگ

فارکس صرافی خرید و فروش ارز به صورت آنلاین

فارکس چیست؟

فارکس مخفف کلمه Foreign Exchange یعنی تبادل ارزهای خارجی است که بعضی اوقات به آن FX نیز می گویند و یک بازار معاملاتی غیر متمرکز و جهانی از  ارزهای دنیا می باشد. معامله گران، سرمایه گذاران، بانک ها این ارزها را خرید و فروش و داد و ستد می نمایند و تبدیل می کنند و همین موضوع نرخ تبادل ارز جهانی را معین می کند.

https://backority.ir/images/48391.jpg

جفت ارز چیست؟

فارکس فقط درباره ی انجام معاملات روی نوسانات نرخ بین ارز دو کشور است. این دو ارز را اصطلاحا جفت ارز می نامند و این ارزها از دو ارز پایه و نقل شده تشکیل می شود. در این بازار بیشترین جفت ارز معامله شده ارز بورو در برابر دلار آمریکا است و معمولا با یورو / دلار  ( EUR / USD ) نشان داده می شود.

معاملات فارکس چگونه است؟

معاملات فارکس داد و ستد ارزها با هدف کسب سود است. معاملات فارکس همیشه شامل دو ارز در آن واحد می باشد، ارز پایه و ارز نقل شده معاملات فارکس را تشکیل می دهند. تفاوت قیمت نیز همان چیزی است که سود و یا زیان شما را معین می سازد.

آیا معاملات فارکس ریسکی است؟

به طور طبیعی تمام معاملات ریسک و خطر خود را دارد و این موضوع را هیچ گاه نباید فراموش کرد، اما از سود ده بودن این معاملات نیز نباید گذشت که به همین دلیل است که روزانه افراد زیادی جذب این بازار می شوند. چنان چه به تازگی وارد بازار داد و ست  فارکس شده اید، بهتر است بر روی انجام معاملات روی یک حساب تمرکز کنید، هنگامی که روی یک حساب واقعی آماده شدید، باید تمام خطرات و ریسک های آن را در نظر بگیرید و بعد به انجام معاملات خود ادامه دهید.

 

دستورات خرید و فروش در بازارهای مالی را به طور کلی به دو دسته تقسیم می کنند:

 • سفارشات بازار – Market Orders

 • سفارشات حد – Limit Orders

سفارشات بازار(Market Orders)

این نوع سفارشات در بین افرادی که مدتی در این بازارها فعالیت کرده باشند بسیار معمول و آشنا میباشد. این نوع سفارشات همان دستورات خرید و فروش در قیمت فعلی بازار هستند و دقیقاً به همان سادگی فشردن کلیدهای BUY یا SELL انجام می گیرند.

خرید و فروش در فارکس

دستورات خرید و فروش در بازارهای مالی جهانی را به دو دسته تقسیم می کنند:

 • سفارشات بازار – Market Orders

 • سفارشات حد – Limit Orders

سفارشات بازار(Market Orders)

سفارشات (Market Orders) در بین کسانی معمول و‌رایج است که مدت بسیار زیادی است که وارد این بازار شده اند.

این مدل سفارشات همان دستورات خرید و فروش در قیمت فعلی بازار هستند و با یک کلیک ساده بر روی گزینه های SELL یا BUY انجام می پذیرد.

سفارشات حد(Limit Orders)

سفارشات(Limit Orders) به شهرت، محبوبیت و عمومی بودن سفارش قبلی نیستند و فقط توسط معامله گزام با تجربه و حرفه ای و خبره در این زمینه مورد استقبال قرار می گیرند. یک سفارش حد   ( Limit Order ) یک سفارش خرید و فروش در یک قیمت خاض می باشد. زمانی که این نوع سفارش را قرار می دهید ممکن است که سفارش شما فعال و اجرا نگردد و فقط در صورتی فعال می گردد که قیمت به محدوده ای که در سفارش ذکر کرده اید، برسد.

https://backority.ir/images/15822.jpg

کسب در آمد از فارکس

چطور می توانیم از بازار فارکس سود های کلانی به دست آوریم و به رویاها و اهداف بزرگ خود برسیم؟

برای کسب سود از بازار جهانی یا همان فارکس ایتدا نیازمند داشتن علم و آگاهی و دانش کافی هستید. اگر اطلاعات کامل و جامعی در خصوص بازار فارکس داشته باشید بدون شک چند قدم از دیگر کاربران و معامله گران جلو هستید برای سرمایه گذاری در فارکس اطلاعاتی به دست آورید از دوستان و آشنایان خود که در این زمینه فعال هستند بپرسید و یادداشت کنید و به خاطر بسپارید یا از سایت های متنوع و معتبری که در خصوص فارکس می نویسند اطلاعاتی به دست آورید؛ هم چنین از کتاب های تالیف شده گوناگون در این زمینه نیز می توانید استفاده کنید. بعد از فراگرفتن دانش و مهارت کافی و لازم در خصوص بازار فارکس نیازمند شناخت و یادگیری تحلیل ها هستید. در بازار فارکس تحلیل ها به دو گونه هستند:

۱- تجزیه و تحلیل فنی یا تکنیکال

چنان چه می خواهید در بازار فارکس با سایر بازارهای مالی به موفقیت برسید لازم است که مهارتی در تجزینه و تحلیل داشته باشید.

۲- تجزیه و تحلیل بنیادی یا فاندامنتال

اگر تحلیل فنی ظاهر بازار فارکس باشد، تحلیل فاندامنتال عمق بازار فارکس است.

زمانی که دانش لازم را در مورد نحوه معامله، نحوه خرید و فروش و تحلیل و تجزیه کردن به دست آوردید وقت آن رسیده که خود را برای سرمایه گذاری آنلاین آماده کنید و به سود فراوان و موفقیت های بزرگ دست یابید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.