وبلاگ

راهنمای دریافت جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا در سایت خریدیار - وبلاگ

انواع کد تخفیف‌های دیجی کالا کدامند؟

جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا را چطور دریافت کنیم؟

به طور ذاتی همه ما عاشق تخفیف هستیم و دوست داریم همیشه با تخفیف، محصول یا کالایی را خریداری کنیم و دقیقا به همین دلیل است که خیلی از ما به دنبال دریافت جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا هستیم تا با تخفیف بیشتری خرید کنیم.

در این مطلب که توسط سایت خریدیار نگارش شده است، به بررسی انواع کد تخفیف دیجی کالا و چگونگی دریافت آن می‌پردازیم.

در خریدیار بخشی در نظر گرفته شده است که آخرین و جدیدترین کد تخفیف‌های دیجی کالا را به شما نمایش می‌دهد، پیش از ادامه مطلب، می‌توانید برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا به سایت خریدیار مراجعه کنید.

 

بخش آخرین تخفیف های دیجی کالا در سایت خریدیار

بخش آخرین تخفیف های دیجی کالا در سایت خریدیار

 

بررسی انواع تخفیف‌های ارایه شده در دیجی کالا

دیجی کالا نیز با ارائه کوپن های تخفیف بسیار هیجان آور، مشتریان دائمی زیادی را به دست آورده است. خیلی از افراد مایلند که خرید هایشان را با تخفیف از دیجی کالا انجام دهند اما بیشتر کدهای تخفیف در دیجی کالا و سایت‌های دیگر به صورت دائمی نیستند و خیلی زود به اتمام می‌رسند.

اگر به دنبال خرید همراه با تخفیف از دیجی کالا هستید، بد نیست بدانید که کد تخفیف دیجی کالا فقط یکی از انواع تخفیف ارایه شده از طرف این فروشگاه اینترنتی است، در ادامه با چند مدل دیگر از تخفیف ها آشنا می‌شوید.

۱- تخفیف‌های مناسبتی

تخفیف‌های مناسبتی شهرت زیادی در همه فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی کالا دارند، در این مدل تخفیف، به مناسب‌های مختلف محصولات با قیمت‌های بهتری عرضه می‌شوند.

مناسبت‌هایی مانند نوروز، روز پدر، روز مادر، شب یلدا و.. که در این میان تخفیف شب یلدا و همچنین جمعه سیاه دیجی کالا خیلی معروف‌تر هستند.

۲- تخفیف‌های دائمی

برخی تخفیف‌ها به صورت همیشگی هستند، مثلا هر روز در بخش شگفت‌انگیزها محصولاتی با تخفیف‌های مختلف ارایه می‌شوند.

و یا در ابتدای هر ماه تخفیف‌هایی جهت انجام خریدهای ابتدای ماه در نظر گرفته می‌شود، این مدل تخفیف‌ها همواره برقرار هستند اما خب شاید به اندازه تخفیف‌های مناسبی جذاب نباشند.

۳- تخفیف‌های متفاوت

برخی تخفیف‌ها به صورت کاهش قیمت محصول نیستند، مثلا در برخی مناسبت‌ها ارسال رایگان وجود دارد که همین موجب کاهش رقم پرداختی از طرف شما می‌شود.

یا برخی کالا در برخی دسته‌بندی‌ها به صورت جایزه دار هستند، یعنی اگر آن کالا را خریداری کنید، کالای دیگری به صورت رایگان به شما داده می‌شود.

بخش آخرین تخفیف های دیجی کالا در سایت خریدیار

بخش آخرین تخفیف های دیجی کالا در سایت خریدیار

 

چطور جدیدترین تخفیف‌های دیجی کالا را دریافت کنیم؟

برای دریافت آخرین تخفیف‌های دیجی کالا روش‌های متفاوتی وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

۱- مراجعه به سایت دیجی کالا

یکی از ساده ترین روش‌ها این است که هر روز به سایت دیجی کالا سر بزنید و از آخرین تخفیف‌ها مطلع شوید، تنها ایراد این روش این است که تنها در صورت وجود مناسبت های بزرگ از تخفیف ها آگاه می‌شوید و اگر در یکی از دسته بندی کالایی با قیمت مناسب درج شده باشد شما لزوما مطللع نخواهید شد.

۲- عضویت در خبرنامه دیجی کالا

در این روش هر زمان تخفیفی وجود داشته باشد، دیجی کلا شما را از طریق ارسال ایمیل مطلع می‌کند، در این روش هم لزوما از همه تخفیف‌ها مطلع نمی‌شوید.

۳- مراجعه به سایت‌های استخراج کننده کد تخفیف

سایت‌های زیادی مانند تخفیفان، موپون و خریدیار وجود دارند که آخرین تخفیف‌ها را برای شما استخراج می‌کنند، از این سایت‌ها هم در کنار دو روش قبلی می‌توان استفاده کرد.

۴- دنبال کردن دیجی کالا در شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین روش‌ها این است که اکانت‌های رسمی دیجی کالا را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از آخرین تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش آگاه شوید، دیجی کالا در اینستاگرام بسیار فعال است و ارزش دنبال کردن را دارد.

۵- دریافت کد تخفیف دیجی کالا از اپلیکیشن آن

اگر از اپلیکیشن دیجی کالا استفاده می‌کنید، یعنی شانس جدیدی برای دریافت کد تخفیف به شما رو کرده است چرا که برخی از کد‌های تخفیف دیجی کالا تنها در اپلیکیشن فعال هستند و همچنین برخی محصولات تخفیف دار تنها در اپلیکیشن قابل مشاهده هستند.

از طرفی در بسیاری از اپلیکیشن های موبایلی مثل ایرانسل من، همراه من، ایران صدا، نماوا، نوار و … کدهای تخفیف دیجی کالا به وفور یافت می شوند. دیجی کالا با بسیاری از این استارت آپ ها و اپلیکیشن های موبایلی همکاری کرده است و همیشه کدهای تخفیف دیجی کالا از طریق این اپلیکیشن های موبایلی ارائه می شوند.

اما در نهایت توصیه این است که از تمامی روش‌ها استفاده کنید تا در نهایت از همه تخفیف‌های احتمالی آگاه شوید و هیچ تخفیفی از چشم شما پنهان نماند.

دریافت کد تخفیف دیجی کالا با عضویت در دیجی کلاب

شما می‌توانید با عضویت در دیجی کلاب از انواع کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید، دیجی کلاب بخشی از دیجی کالاست که با همان نام کاربری و رمز عبوری که در دیجی کالا عضو هستید می توانید در آن هم عضو شوید.

به این شکل با هر خریدی که انجام می دهید، نظری که ثبت می کنید و یا دوستی که به دیجی کالا دعوت می کنید امتیاز جمع آوری می کنید و در نهایت این امتیازات به کد تخفیف دیجی کالا برای شما تبدیل می شوند.

چند نمونه از کدهای تخفیف دیجی کالا که در دیجی کلاب می توانید دریافت کنید:

· ۱۰٪ تخفیف تا سقف ۴۰ هزار تومان برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا

· کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان

· کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان

· ۲۵ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان

· کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی دیجی‌کالا برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان از کالاهای گروه «سوپرمارکت»

· ۲۰ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان

· ۱۵ هزار تومان تخفیف دیجی‌کالا برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان

در سایت خریدیار در بخش آخرین تخفیف ها در منوی سایت، هر روز جدید ترین کدهای تخفیف دیجی کالا را برای شما قرار می دهیم تا بار هربار مراجعه به این بخش بتوانید یک خرید لذت بخش از دیجی کالا را تجربه کنید.

  •  

 

منبع: ویرگول

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.