وبلاگ

انتخاب کوادکوپتر مناسب و آموزش خلبانی آن - وبلاگ

احتمالاً تاکنون پرواز یک کوادکوپتر را در آسمان دیده اید. کواد کوپترها در مدت کوتاهی بعد از پیدایش خود باعث شدند تا تصویربرداری هوایی به طرز قابل توجهی ارزان تر و ساده تر شود. جذابیت این پرنده ها به گونه ای است که هر کس با هر سن و جنسی دوست دارد که حداقل یک بار پرواز آن را تجربه کند و هیجان پرواز کوادکوپتر ها بسیار لذت بخش است بنابراین همین موضوع باعث شد تا مشتریان علاقه‌مندان به این ربات های پرنده روز به روز بیشتر شود .

خرید کوادکوپتر اول گام ورود به دنیای آرسی

افزایش مشتریان و علاقه مندی و تفاوت سلیقه آنها باعث شد تا شرکت‌های سازنده کوادکوپتر رقابت سختی را برای ساختن مدل های مختلف و جذاب آغاز کنند. برند های معروفی مانند سیما و یا wltoys مدام در حال تلاش برای تولید محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمت بهتر هستند. هر بار که این شرکت‌ها از محصول جدید خود رونمایی می کند،کاملا مشخص است که تلاش داشته اند تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کند از طرفی قیمت محصولات هم به گونه‌ای است که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده در آن محصول کاملاً به صرفه است.

از برندها و تفاوت محصولات آنها که بگذریم در هر صورت شما به عنوان یک مشتری در نهایت یک محصول انتخاب می کنید و آن را خریداری می‌کنید‌. انتخاب آن محصول به شدت به سلیقه شما و محدوده هزینه مورد نظرتان وابسته است بنابراین امکان معرفی مدل های مناسب در اینجا وجود ندارد و شما می توانید برای بررسی مدل ها و قیمت های آنها به سایت ایستگاه پرواز مراجعه کنید.

بعد از خرید کوادکوپتر اولین و بزرگترین چالشی که دارید آموزش و پرواز و خلبانی آنهاست.کنترل کوادکوپتر ها به سادگی کنترل ماشینهای کنترلی نیست چون کوادکوپترها روبات‌های پرنده هستند که در آسمان پرواز می کند و به شدت به نوع هدایت خلبان حساس هستند. رفتار هیجانی و کنترل نابجا می تواند باعث برخورد کوادکوپتر با موانع موجود در مسیر شود و به شدت به آن آسیب بزند.

یک گام فراتر برویم همان طور که می دانید کوادکوپتر ها دارای چهار ملخه هستند که با سرعت بالا در حال چرخش هستند و برخوردهای ملخ ها به اجسام و حیوانات و حتی انسان ها می تواند به شدت خطرناک باشد. بنابراین بعد از خرید کوادکوپتر اولین کاری که باید بکنید یادگیری پرواز و خلبانی است تا بتوانید به نحوه آسوده و ایمن پرواز کنید.

در اینجا چند گام مهم و اساسی برای تمرین پرواز را به شما آموزش می دهیم اما بهتر است بدانید که برای آموزش گام به گام پرواز با کوادکوپتر می توانید به سایت ایستگاه پرواز مراجعه کنید و این آموزش را مرحله به مرحله اجرا کنید تا بتوانید یک خلبان حرفه ای در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین شوید.

 

 

خرید کوادکوپتر دوربین دار

 

یادگیری پرواز کوادکوپتر

گام اول بررسی امکانات کوادکوپتر و باتری و شارژ آن است.بعد از خرید کوادکوپتر دوربین دار را به شارژ بزنیم تا باتری آن شارژ شود چون در حالتی که در فروشگاه ها قرار دارد باتری به صورت کامل شارژ نمی شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود.

بعد از شارژ باتری آن را داخل دستگاه قرار دهید و اگر شما دارای دوربین است ترجیحاً دوربین آن را از دید پرنده باز کنید تا بتوانید تمام توجه و حواستان را معطوف به پرواز و کنترل آن بکنید اگر دوربین پرنده قابلیت جدا کردن از آن را ندارد توصیه می‌کنیم که قابلیت ارسال زنده تصویر آن را غیر فعال کنید تا بتوانید روی پرواز متمرکز شوید.

به منطقه بازی بروید شدیداً توصیه می‌کنیم که از پرواز در داخل خانه و یا در کنار ساخته آنها به شدت پرهیز کنید پروازهای اول شما کنترل نشده است و وجود درخت ها و ساختمان ها در اطراف کوادکوپتر می‌تواند به آن آسیب برساند.

بعد از اینکه به مکان بازی رفتید پشت‌سر کوادکوپتر باستید و آن را روی زمین بگذارید. جوی استیک تراتل را با احتیاط به سمت بالا فشار دهید تا کوادکوپتر به پرواز درآید سعی کنید تمرین را از حفظ تعادل کوادکوپتر شروع کنید. فعلا نیازی نیست تا کوادکوپتر را حرکت دهید و در آسمان مانور دهید فقط سعی کنید که آن را در یک ارتفاع ثابت نگه دارید.

البته تعداد زیادی از کوادکوپتر ها دارای قابلیت حفظ ارتفاع هستند که این باعث می شود پرواز آنها در یک ارتفاع مشخص بسیار ساده باشد اگر امکان غیر فعال کردن این گزینه وجود داشت سعی کنید آن را خاموش کنید و خودتان هدایت کوادکوپتر در یک ارتفاع مشخص را به دست بگیرید.

این اولین گام برای آغاز خلبانی و تسلط بر آن است که مراحل زیادی را باید مانند این طی کنید تا بتوانید بر روی کنترل کوادکوپتر تسلط پیدا کنید. تمامی مراحل با ویدئو و فیلم و به صورت مفصل در صفحه ایستگاه پرواز و در قسمت مقالات آموزش گام به گام کوادکوپتر آورده شده است به سایت ما مراجعه کنید مدل های مختلف را ببینید و آموزش پرواز خلبانی را یاد بگیرید.

 

 

خرید کوادکوپتر دوربین دار

 

 

منبع : سایت ایستگاه پرواز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.