- تاریخ : 9th جولای 2021
- موضوع : رپورتاژ آگهی
- بازدید :
- نظرات : بدون نظر
فروش بازدید ارزان اینستاگرام، باعث رشد سریع پِیج خواهد شد!
به نظر شما فروش بازدید ارزان اینستاگرام در افزایش بازدیدکنندگان پِیج، تاثیری خواهد گذاشت؟
دلیل محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام، تنوع در محتواهای موجود در آن است. در واقع، کاربران در هر حوزهای که فعالیت داشته باشند، میتوانند بخش زیادی از همکاران و رقبای خود را در اینستاگرام مشاهده کنند و نسبت به میزان رشد فعالیت خود و آنها، آنالیز دقیقی انجام دهند.
شاید از نظر برخی کاربران، اینستاگرام، فضای سرگرم کننده و مُفرح باشد. اما از نظر بسیاری از کاربران، اینستاگرام بَستری برای کسب درآمد، تبلیغ محصول و خدمات، آموزش مباحث اجتماعی، هنری و . . . است، که به واسطۀ این برنامه، افراد زیادی نیز موفقیتهای مادی و معنوی داشتهاند.
افراد فعال و کاربلد در اینستاگرام، به عدد و آمار موجود در هر پست نیز توجه میکنند. مثلاً برای پستهای ویدیویی، آمار ویو یا بازدید مهم بوده و در پستهای تصویری نیز میزان لایک. بر اساس آمار به دست آمده، افراد اقدام به تولید محتوای بهتر، برای جذب مخاطب بیشتر خواهند کرد.
اگر شما نیز قصد دارید از اینستاگرم، نهایت بهرۀ مفید را ببرید. بهتر است، پیج متناسب با کسب و کار و تخصص خودتان ایجاد کنید. سپس به تولید محتوای کاربردی و جذاب بپردازید تا به مرور زمان شاهد افزایش تعداد فالوورها باشید. ضمن آنکه میتوانید از سایتهای معتبر گزینۀ فروش بازدید ارزان اینستاگرام را نیز فعال نمایید تا مراحل رشد پِیج، سریعتر باشد تا پستها و پروفایل شما برای افراد بیشتری در اینستاگرام نمایش داده شود.
فروش بازدید ارزان اینستاگرام یا فروش فالوور تیک تاک؟
با ظهور شبکههای اجتماعی دیگر مانند توییتر، تیک تاک و . . . برخی کاربران ممکن است، بر اساس سلیقۀ شخصی، در یکی از آنها فعالیت پایدار و دائمی داشته باشند. مثلاً این روزها، بیشتر جوانان و نوجوانان در شبکه اجتماعی تیک تاک فعال هستند و در مسابقات آنلاین یا چالش برانگیز این برنامه شرکت میکنند.
بیشتر کاربران حاضر در تیک تاک، با پست ویدیوهای ۱۵ ثانیهای جذاب، توانستهاند کاربران زیادی را جذب کنند. تیک تاک نیز مانند سایر اپلیکیشنها، افراد فعال را بیشتر از سایرین به مخاطبان دیگر نمایش میدهد. یعنی به هر اندازه که کاربران در تیک تاک، فعالیت داشته باشند و روزانه یک تا دو پست ویدیویی بارگذاری کنند. به همان اندازه، پروفایل آنها در معرض دید کاربران دیگر خواهد بود.
فروش فالوور ارزان تیک تاک ، برای افرادی که در تیک تاک، به تازگی شروع به فعالیت کردهاند، بسیار مناسب است. هر چند برخی کاربران، ممکن است به فروش بازدید ارزان اینستاگرام نیز اهمیت دهند تا بدین شکل ویدیوهای تیک تاک خود را، در پِیج اینستاگرام، برای مخاطبان بیشتر به اشتراک بگذارند.
آیا کاربران توییتر، پیشنهاد فروش بازدید ارزان اینستاگرام را میپذیرند؟
برای حرفهای و شناخته شدن در شبکههای اجتماعی پرطرفدار مانند یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و . . . باید زمان و انرژی زیادی در طول روز و هفته صرف کرد. افرادی که در این برنامهها معروف شدهاند، کسانی هستند که انرژی و خلاقیت زیادی صَرف تولید محتوای مخاطب پسند کردهاند و به همین دلیل، پِیج یا پروفایل آنها بیشتر دیده شده است. در اپلیکیشن توییتر نیز لازم است چنین رفتارها و برنامههایی داشته باشید تا سرعت افزایش جذب فالوور یا بازدیدکنندگان پستها، هر روز بیشتر شود.
در توییتر امکان بارگذاری ویدیو، تبلیغ محصول و کسب درآمد نیز وجود دارد. به شرطی که فعالیت در آن دائمی و همچنین هدفمند باشد. برای آنکه پِیج یا پروفایل شما برای کاربران بیشتری در توییتر نمایش داده شود، بهتر است به فروش لایک ارزان توییتر اهمیت دهید. حرفهایها در توییتر، از این گزینه بسیار استفاده میکنند.
چرا باید در شبکه اجتماعی توییتر تبلیغ کنید؟
آیا برای رشد آگاهی و تقاضای برند خود از تبلیغات توییتراستفاده می کنید؟ به طور متوسط، کاربران توییتر ماهانه ۶٫۹ برابر خرید آنلاین می کنند، در حالیکه غیر کاربران، ماهانه فقط ۴٫۳ برابر خرید آنلاین می کنند و به ویژه خبرهای خوبی برای مشاغل کوچکتر وجود دارد. توییتر گزارش می دهد که ۶۰٪ کاربران از SMB خرید می کنند. فراتر از تبدیل مستقیم، توییتر یک منبع محبوب برای مشتریان در طول مسیر خرید است. تقریبا نیمی (۴۹٪) از کاربران خانم توییتر می گویند که محتوای توییتر بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است، در حالیکه تنها ۷٪ از طریق توییتر خرید کرده اند. از طرف دیگر، ۱۷٪ از مردان در یک نظرسنجی گزارش دادند که چیزی را به طور مستقیم از توییت در جدول زمانی خود خریداری کرده اند. داده ها به خودی خود بیان می کنند توییتر املاک و مستغلات اصلی برای برندهایی است که می خواهند تبدیل، درآمد و اثبات اجتماعی را افزایش دهند. این بستر تبلیغاتی نشان دهنده طیف گسترده ای از علایق و اطلاعات جمعیتی است و به ویژه برای مخاطبان تحصیل کرده دانشگاهی زیر ۵۰ سال مربوط می شود. حدود ۳۶٪ از کاربران توییتر روزانه از سایت بازدید می کنند، ۲۲٪ گفتند که هر روز چندین بار به توییتر می روند. ما دقیقاً آنچه شما باید برای شروع تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر و ایجاد آگاهی از برند تجاری، مشتریان جدید بدانید در اختیار شما قرار می دهیم.
چهار اصل موفقیت در تبلیغات توییتر
برای تبلیغ کنندگان مشاغل کوچک در شبکه اجتماعی توییتر، مهم است که دقیقاً از نوع توئیتی که بیشترین جذابیت را در بین کاربران دارد، آگاه باشند. از این گذشته،ROI در معرض خطر است. بنابراین، برای کمک به کسب و کارها، برای درک بهتر خواسته های مخاطبان هدف خود، توییتر ۱۹۰،۰۰۰ توییت تبلیغاتی از تبلیغ کنندگان را بررسی کرده که از نظر آماری تفاوت معنی داری بین میانگین نرخ تعامل دارند. نتایج این آزمون به موضوعات اصلی زیر به عنوان معیارهای تبلیغات موفق اشاره دارد :
- طول : توییت های تبلیغاتی زیر ۱۰۰ کاراکتر ۱۸٪ تعامل بیشتری دارند.
- ابزارها : توییتهای تبلیغاتی با کارتهای وب سایت ۴۳٪ تعامل بیشتری دارند.
- توییت های تبلیغاتی با رسانه های ثروتمند : ۳۱۳٪ تعامل بیشتر و ۵۲٪ بازتوییت بیشتر دارند. برای مثال، توییتهای دارای Vines به جای فقط یک عکس ، ۲۴۶٪ جذابیت بیشتری دارند.
- پاسخگویی : توییت های تبلیغاتی از حساب هایی که حداقل یکبار در هفته به کاربران در توییتر پاسخ می دهند، ۱۸٪ مشارکت بیشتر را نشان می دهد.
در کل، برندها بیشترین میزان بازده سرمایه گذاری را از طریق کمپین های توییتر مشاهده خواهند کرد، اگر فعالیت ارگانیک را با ۳-۶ توییت تبلیغاتی زیر ۱۰۰ کاراکتر نقطه گذاری کنید، با رسانه های غنی (به عنوان مثال Vines ، فیلم ها و عکس ها) خلاقیت ایجاد کنید و خارج از تلاش های تبلیغاتی توییتر خود، با مشتریان در توییتر مکالمه مکرر داشته باشید.
چنانچه قصد خرید خدمات شبکه های اجتماعی را دارید به ایت ما به نشانی https://smmp.ir مراجعه نمایید.
به نکات زیر توجه کنید