وبلاگ

عوارض جراحی زیبایی واژن - وبلاگ

جراحی زیبایی واژن   

بازسازی مجاری ادراری و واژن
جراحی های آناتومی مجرای ادراری و واژن می تواند مشکل باشد. پزشکان کلینیک کلیولند متخصص در این زمینه جراحی پیچیده هستند. در مورد بازسازی مجرای ادرار و واژن در کلینیک کلیول بیشتر بدانید.

    قرارها و دسترسی
    با ما تماس بگیرید

بازسازی مجاری ادرار و واژن چیست؟

برای بازگرداندن عملکرد و ظاهر در یک منطقه حساس و پیچیده آناتومی مجرای ادراری و واژن ، جراحی مجرای ادرار و واژن انجام می شود. وظیفه اصلی روشهای مختلف جراحی اصلاح نواقص یا آسیب است تا بیمار بتواند از یک زندگی سالم و کامل برخوردار باشد. ظاهر گرچه به عنوان مهم شناخته شده است ، اما هدفی ثانویه و اغلب به راحتی قابل دستیابی است. جراحی به ندرت فقط برای تقویت ظاهر انجام می شود.

جراحان در کلینیک کلیولند تعدادی از روشهای بازسازی را که اکنون در موسسات مختلف دنیا استفاده می شود ، پیشگام کرده اند. ما همچنین در توسعه و اصلاح جراحی با حداقل تهاجم یک رهبر جهانی هستیم.
چرا کسی به بازسازی مجاری ادراری و واژن احتیاج دارد؟

هر خانمی که منطقه ادراری و واژینال او با نقایص هنگام تولد ، تصادفات یا صدمات ثانویه در سایر روشهای درمانی مانند جراحی برای بازگرداندن قاره یا درمان پرتودرمانی سرطان تغییر یافته باشد ، ممکن است واجد شرایط برای اقدامات ترمیمی باشد. در میان بسیاری از نامزدها برای مراحل بازسازی عبارتند از:

    بیماران سرطانی که تحت عمل جراحی گسترده یا معالجه پرتودرمانی برای هرگونه سرطان در اندامها و ساختارهای دستگاه تناسلی و مجاری ادراری قرار گرفته اند
    زنان مبتلا به پرولاپس دیواره واژن. این نوعی فتق است که در آن دیواره های مهبل (واژن) به اعضای دیگر مانند مثانه ، مجرای ادرار ، روده یا سایر ساختارها متصل می شوند.
    زنانی که به دلیل تصادف یا تجاوز جنسی دچار آسیب های جسمی به منطقه شده اند
    زنان دارای ناهنجاری های مادرزادی (نقص هنگام تولد)

این یک لیست فراگیر نیست. توضیحات کاملی از کلیه شرایطی که حاکی از جراحی بازسازی ادرار و واژن است بسیار طولانی است. لازم به ذکر است که کلینیک کلیولند یک مرکز ارجاع عالی است. بیمارانی که در سایر موسسات تحت عمل جراحی و معالجه قرار گرفته اند ، اغلب به کلینیک و بخش آن ارولوژی زنانه مراجعه می کنند که جراحان و متخصصان آنها به طور خاص برای معالجه مشکلات پزشکی پر چالش تر آموزش می بینند.
چه اتفاقی می افتد قبل از بازسازی مجاری ادراری و واژن؟

آماده سازی برای جراحی بسته به بیمار ، پزشک و نوع مداخله جراحی مورد نیاز متفاوت است. با این وجود ، توصیه های مختلفی وجود دارد که پزشک از شما خواسته است قبل از اکثر انواع جراحی ها را دنبال کنید.

پزشک از شما درخواست می کند که یک روز قبل از عمل رژیم غذایی مایع بخورید و نیمه شب شب قبل از جراحی چیزی نخورید و بنوشید. اگر شما باید دارو مصرف کنید (مطابق دستور پزشک) ، آن را با آب های کوچک آب مصرف کنید. همچنین از شما خواسته می شود یک هفته قبل از عمل خود از مصرف رقیق کننده خون و NSAID استفاده کنید تا خطر خونریزی را در طول عمل کاهش دهید.

اینها توصیه های کلی هستند. مهم است که قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنید و به آنها پاسخ دهید تا به هر سؤالی که ممکن است بپرسید ، پاسخ دهد.
چه اتفاقی می افتد در هنگام بازسازی مجاری ادراری و واژن؟

روشهای جراحی به همان اندازه مشکلات اصلاح شده آنها متفاوت است. در هر شرایطی ممکن است چندین روش متفاوت برای اصلاح یک مشکل پزشکی وجود داشته باشد. رویه ها ممکن است ساده یا بسیار پیچیده باشند که نیاز به پیوند بافت و بازسازی اندام ها دارند. جراحان این کلینیک در بسیاری از روشهایی که اکنون در موسسات سراسر دنیا استفاده می شود پیشگام بوده اند.

این کلینیک همچنین یک رهبر جهانی در توسعه و اصلاح جراحی با حداقل تهاجم است. این روشها برای رهاسازی حداقل آسیب ، ریزش خون ، زخم و بستری طراحی شده اند. بهبودی پس از این روشها معمولاً بطور قابل توجهی سریعتر از روشهای استاندارد جراحی باز است. جراحان کلینیک کلیول به طور خاص در این روشها و ابزارهایی که از آنها استفاده می شود آموزش دیده اند.
چه اتفاقی می افتد پس از بازسازی مجاری ادراری و تنگ کرن واژن؟

پس از عمل جراحی ، شما به یک اتاق بهبودی هدایت می شوید و توسط کادر پزشکی متخصص ما کنترل می شود. شما برای درد و حالت تهوع بعد از عمل (در صورت تجربه) تحت درمان قرار خواهید گرفت. به شما توصیه می شود بعد از عمل پیاده روی کنید. انجام این کار جریان خون را که به روند بهبودی کمک می کند و خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد ، تشویق می کند. بیشتر بیماران فقط یک تا دو روز باقی می مانند و بعد از آن مرخص می شوند.

حتماً پس از ترخیص ، توصیه های پزشکان خود را دنبال کنید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.