وبلاگ

چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟ - وبلاگ

انتخاب بهترین پنل پیامک که پشتیبانی درستی داشته باشد و بتواند نیازهایتان را هم رفع کند، به یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها تبدیل شده است. در این مطلب ما سعی کردیم تا شما را در مسیر انتخاب پنل پیامکی مناسب کسب‌وکارتان کمک کنیم.

هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟

اگر در مورد هزینه پنل اس ام اس، قیمت سامانه پیامکی، تعرفه ارسال پیامک انبوه…
امروزه خرید پنل اس ام اس ای از مخابرات نیز رواج پیدا کرده. نکات مختلفی در زمینه خرید پنل اس ام اس وجود دارد که افراد باید به این نکات توجه کرده و نسبت به خرید اقدام نمایند. ما در این مقاله قصد داریم تا کاربرد خرید پنل اس ام اس، چگونگی خرید پنل اس ام اس پیامک، راهنمایی هایی که در زمینه خرید پنل اس ام اس وجود دارد و مشاغلی که از خرید پنل پیامکی سود می برند را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم.

 

راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس سپهر پیامک

پنل اس ام اس یا سامانه پیامک چیست؟

اگر می خواهید ساده ترین و بهترین راه برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی پیامکی (با استفاده از پنل اس ام اس سپهر پیامک و ارسال پیامک انبوه) را بشناسیدبه سیستمی که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، پنل یا سامانه پیامک می گویند.
ازاریابی از طریق پنل اس ام اس مخابرات به کسب و کارها کمک می‌کند تا در بازار رقابتی امروز، بهتر دیده شوند. این کار را می‌توان با تبلیغات از طریق پنل اس ام اس مخابرات انجام داد. بازاریابی به شیوه ارسال پیامک بسیار هدفمند و ساده است، به ویژه اینکه دسترسی داشتن بیشتر افراد در جامعه باعث قوت این موضوع می‌شود. ارسال پیامک با پنل اس ام اس مخابرات به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی را با هزینه‌ای معقول اجرا کنند و نتیجه عالی از آن کسب کنند.
با پنل اس ام اس، اس ام اس های گوناگونی را می توان ارسال کرد. در صورتی که قصد ارسال پیامک انبوه و به تعداد زیاد داشته باشید می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی پنل اس ام اس مورد نظر خود، با خرید پنل اس ام اس ارزان بدون نیاز به خرید سیستم های ارسال اس ام اس گران قیمت نیز به هدف خود برسید و از این ابزار بازاریابی موثر به خوبی استفاده نمایید. باز هم تاکید می کنیم که به دنبال نمایندگی پنل اس ام اس رایگان نباشید زیرا عمدتا شما را به نتیجه نمی رسانند.
هدف شرکت های ارائه دهنده خرید پنل اس ام اس مانند شرکت سپهر پیامک افزایش کیفیت وب سرویس می باشد و قصد این شرکت ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند سپهر پیامک می باشد و شرکت هایی مانند سپهر پیامک با اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام میدهند .

مزیت های خط خدماتی سپهر پیامک:

  1. مزیت سامانه خط خدماتی رایگان سپهر پیامک نسبت به سامانه رقبا داشتن خط خدماتی کد فعال سازی می باشد.
  2. مزیت دوم دریافت نکردن هیچ هزینه و تعهدنامه و مستندات حقوقی می باشد رقبا برای ارائه خط خدماتی اطلاعات اولیه و مستندات و تعهدنامه ها را از مشتری دریافت و بعد از ارائه به اپراتور یک خط خدماتی ۴۰ وزه را برای مشتری اختصاص می دهند.
  3. مزیت دیگر خط خدماتی رایگان سپهر پیامک نهایت زمان دریافت کد فعال سازی در کمتر از ۴ الی ۵ ثانیه می باشد.

آیا برای استفاده از سرویس پیامکی سپهر پیامک به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و … ) دارید.
و همچنین تعرفه پیامک ها در هر شرکتی متفاوت می باشد و بستگی به عوامل زیر دارد:

  1.  قدرت خرید تعداد پیامک ها از مخابرات.
  2. قدرت مصرف تعداد پیامک های خریداری شده

با توجه به دو فاکتور مهم در بالا این نتیجه به دست می آید که هر شرکت به سادگی نمی تواند با خرید بالا از مخابرات هزینه پیامک هایش را کاهش دهد. چراکه آن شرکت باید قدرت مصرف پیامک های خریداری شده را داشته باشد. در غیر این صورت با گذشت زمان و عدم مصرف پیامک ها، هزینه خرید پیامک برای آن شرکت بالا رفته و فروش آن به قیمت پایین و ادامه این روند به صرفه نخواهد بود.

پنل پیامک سپهر پیامک یک نرم افزار قدرتمند برای ارسال پیامک از طریق اینترنت می‌باشد. ارسال پیامک انبوه، ارسال اس ام اس خدماتی، سیستم قدرتمند باشگاه مشتریان، کارت ویزیت الکترونیکی و… بخشی از قابلیت‌های سامانه عظیم سپهر پیامک است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.