وبلاگ

نحوه تعویض پنجره قدیمی - وبلاگ

نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب چگونه انجام می شود؟

هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چند مورد را باید مدنظر قرار بدهیم. این موارد شامل پروفیل upvc، شیشه دوجداره یا چند جداره، نوع و برند یراق آلات، نحوه تولید و نصب می باشد.

یکی از ویژگی های با اهمیت پروفیل بازسازی لبه دار وین تک، امکان نصب بر روی فریم پنجره قدیمی باقیمانده است. شما می توانید اقدام به تعویض پنجره قدیمی اهنی بدون هیچگونه خرابی کنید. در ابتدا بعد از استعلام و ارسال هزینه تعویض پنجره به خریدار، پرسنل فنی برای ابعاد گیری دقیق به محل پروژه ارسال می شود.

درهنگام اندازه گیری، پرسنل فنی در موارد نمونه طرح های ممکن، انواع رنگ شیشه دوجداره ساده و رفلکس، انواع بازشوی پنجره، نوع یراق آلات و رنگ داخل یا بیرون پنجره با خریدار مشاوره و راهنمایی موردنظر را انجام می دهد.

پروسه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره با تخلیه شیشه ها و برش آهن های وسط پنجره شروع می شود.

هنگام تعویض پنجره الومینیومی بخش برش پروفیل حذف می شود. بدلیل آنکه با بیرون آوردن لنگه ها هیچ پروفیل عرضی و افقی مشاهده نمی شود.

پس از اتمام برش، تنها اجزای باقیمانده از پنجره قدیمی آهنی فریم قبلی دور پنجره ست که محل قرارگیری پنجره دوجداره جدید است.

پنجره دوجداره ساخته شده (پنجره وین تک، ویستابست، هافمن) دارای لبه ای هستند که فریم قدیمی پنجره را از داخل منزل پوشش می دهد. قبل از قرار دادن پنجره upvc بر روی فریم قدیمی، زیر پروفیل از فوم پلی یورتان برای عایق بندی بهتر استفاده می شود. سپس با پیچ، پنجره دوجداره را به دیوار متصل می کنیم. ابعاد و نوع پیچ ها طوری در نظر گرفته می شود که از فریم قدیمی رد شود و وارد دیوار گردد. در مرحله بعد از چسب و فوم برای عایق بندی و درزبندی فاصله بین دیوار با پنجره دو جداره استفاده می کنیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.