وبلاگ

راهنمای 6 مرحله ای تریدرنووا برای ورود به مارکت بین المللی - وبلاگ

۱٫ شروع

یادگیری فارکس به نظر فعالیت خسته کننده ای به نظر می آید و معمولا افراد عامه تصور می کنند که این مارکت فقط برای افراد باهوش مناسب است. اما اصلا اینطور نیست و از نظر ما در آموزش فارکس تریدرنووا اولین مرحله این است که شما تصمیم قاطع خود را جهت شروع بگیرید.

راهنمای 6 مرحله ای تریدر نووا برای ورود به مارکت بین المللی

۲٫ آشنایی با ارزهای اصلی بین المللی

به طور کلی هشت ارز بین المللی وجود دارد که اقتصاد دنیا در حال چرخش بر پایه این ارزهاست. اگر ترتیب خاصی مد نظرمان نباشد می توانیم به صورت رندم از آنها نام ببریم: دلار آمریکا (USD)، پوند انگلستان (GBP)، ین ژاپن (JPY)، یورو (EURO)، فرانک سوئیس (CHF)، دلار کانادا (CAD)، دلار استرالیا (AUD)، و دلار نیوزیلند (NZD).

این ارزها به صورت دوتایی در مارکت معامله می شوند که عموما به آن زوج ارز گفته می شود. مثلا یورودلار، پونددلار، دلار ین و …

۳٫ ارزش گذاری و بازده

در هر معامله فارکس ، شما همزمان یک ارز خریداری می کنید و ارز دیگری را می فروشید. از آنجا که هر ارزی در جهان به نرخ بهره تعیین شده توسط بانک مرکزی آن کشور متصل شده است ، شما موظف هستید که به نرخ ارز مورد نظر خود مبلغی را که پرداخت کرده اید بپردازید ، اما شما همچنین از این حق برخوردار هستید که از این ارز بهره می گیرید. شما خریداری کرده اید به عنوان مثال ، فرض کنید که نیوزیلند دارای نرخ بهره ۸٪ (۸۰۰ امتیاز پایه) و ژاپن نرخ بهره ۰٫۵٪ (۵۰ امتیاز پایه) را دارد. اگر تصمیم دارید NZD / JPY طولانی را طی کنید ، برای کسب سود خالص سالانه ۸۰۰ امتیاز پایه کسب می کنید ، اما باید ۵۰ امتیاز پایه را بپردازید ، برای بازگشت خالص ۷٫۵٪ یا ۷۵۰ پایه پایه.

۴٫ صرفه جویی در هزینه های معاملاتی

تفاوت بین قیمتی است که در آن می توان ارز خریداری کرد و قیمتی که می توان آن را فروخت ، اسپرد نامیده می شود. این در "پیپ ها" محاسبه می شود و این تفاوت در این است که بروکر فارکس چگونه پول خود را بدست می آورند ، زیرا مبلغی را برای آنها پرداخت نمی کنند. در مقایسه کارگزاران ، می فهمید که زمان صرف خرید در اطراف آن ، ارزش آن را دارد ، زیرا تفاوت در اسپردها می تواند بسیار زیاد باشد ( برای مطالعه مقاله معرفی بهترین بروکر فارکس اینجا کلیک کنید.)

۵٫ ابزارهای مناسب = موفقیت

کارگزاران فارکس ، دقیقاً مانند کارگزاران در بازارهای دیگر ، بسترهای مختلف تجاری مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می دهند. این سکوهای معاملاتی غالباً دارای نمودارهای زمان واقعی ، ابزارهای تحلیل تکنیکی ، اخبار و داده های در زمان واقعی و حتی پشتیبانی از سیستم های معاملاتی هستند. قبل از انجام هر کارگزار ، برای آزمایش سیستم عامل های مختلف تجاری ، حتماً آزمایش های رایگان را درخواست کنید. کارگزاران معمولاً تفسیرهای فنی و اساسی ، تقویمهای اقتصادی و تحقیقات دیگر نیز ارائه می دهند.

۶٫ تحلیل بنیادی یا تحلیل تکنیکال؟

هر معامله گر متفاوت است ، اما بهترین سبک تجارت احتمالاً از ترکیبی از تحلیل تکنیکی و اساسی استفاده می کند. تجزیه و تحلیل فنی محبوب ترین است؛ روشهای رایج شامل امواج الیوت ، مطالعات فیبوناچی و نقاط محوری است. با این وجود ، معامله گران هوشمند همیشه ضمن استفاده از تکنیک های خود ، از تصویر اساسی و اساسی تر آگاه می شوند تا سطح ورود و خروج خوب را نشان دهند. شاخص های اساسی شامل شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ، خرده فروشی و کالاهای بادوام است. علاوه بر این ، جلساتی که توسط کمیته فدرال بازار آزاد برگزار می شود می تواند باعث عدم ثبات بازار شود. برای اطلاعات بیشتر، به اصول مربوط به مبانی فارکس اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.