وبلاگ

خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب - وبلاگ

خرید دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های حضور و غیاب چند سالی است که در بازار ایران جای خود را به سیستم های قدیمی در این زمینه داده اند، در واقع سال ها خبری از تکنولوژی خاصی نبود و قطعا تمامی ثبت رویداد ها به صورت دستی و کاغذی انجام می شد و به دلیل استفاده از نیروی انسانی خطای بسیار زیادی نیز در آن به وجود می آمد.

https://backority.ir/images/788071.jpg

اما امروزه بهره گیری از دستگاه ها و سیستم های فوق پیشرفته حضور و غیاب این مشکل را تا حد زیادی رفع کرده است و دیگر اطلاعات به صورت یکپارچه و گاهی در چند بخش از شرکت ها ثبت می گردد.

مثلا شما می توانید لیست تمامی شاغلین در یک شرکت را ثبت کرده (این کار در بخش نرم افزاری رخ می دهد) پس از آن هر زمان که نیاز بود اطلاعات  را مجددا از پایگاه داده دریافت کنید.

در واقع بخش دوم و مهم کار ما استفاده از یک سخت افزار برای بررسی حضور و غیاب کارکنان است که به دستگاه حضور غیاب معروف است.

این دستگاه به شما اجازه می دهد که با استفاده از الِمان های مشخص حضور کارکنان خود را بررسی فرمائید.

خرید سیستم حضور غیاب هوشمند

دستگاه حضور و غیاب هوشمند دارای ثبت تردد فوق پیشرفته است که عموما یا کارتی و یا با استفاده از سنسور اثر انگشت خواهد بود، پیش از هر چیزی اثر انگشت هر کدام از کارکنان ثبت می شود و در نهایت این اطلاعات هر روز با بررسی اثر دست آن ها از سر گرفته می شود.

مسئله بعدی که برای بسیاری از شرکت ها مهم است محاسبه میزان حقوق، دستمزد، مزایا و همین طور کسری است که در اثر غیبت و تاخیر به وجود خواهد آمد.

در این حین دستگاه های حضور و غیاب می توانند ناجی شما باشند، آن ها اطلاعات مورد نیاز را دریافت کرده و در ادامه به شما اجازه می دهند که عملکرد روزانه و میزان حضور موثر هر کدام از کارکنان و کارگران را نیز بر این اساس بررسی فرمائید.

ظرفیت این دستگاه ها نیز در بالا ترین رنج ممکن در نظر گرفته شده و به هیچ عنوان در حین ثبت دچار مشکل و یا هنگ نمی شوند، سرعت دستگاه ها کاملا بالا است و در اندک زمانی پاسخگویی را به اپراتور دارند. گارانتی بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نیز به شما عزیزان ارائه می گردد تا از خرید خود مطمئن باشید.

  https://backority.ir/images/133412.jpg

قیمت نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب

البته که برخی از مدل ها دارای امکان ثبت چهره و یا بررسی صورت هستند و در این صورت امکان تقلب نیز تقریبا به صفر می رسد، اما همین مورد در مدل های دارای سنسور اثر انگشت نیز صادق است و کم ترین خطا در این دستگاه ها رخ می دهد و نرخ آن تقریبا به ۹۹٫۹۹ درصد می رسد.

زمان پاسخگویی در این دستگاه به کم تر از یک ثانیه می رسد و می تواند به صورت پشت سر هم داده ها را آنالیز کرده و کاربران را بر اساس ثبت زمان کنترل کند، تمامی داده ها بر اساس نرم افزار ثبت و به هر شکلی که کارفرما نیاز داشته باشد لیست شده و همین طور محاسبات لازم بر اساس مزایا و میزان حقوق در دسترس قرار می گیرد.

فعالیت این دستگاه ها می تواند به صورت مداوم و بدون آسیب به سخت افزار آن ها باشد.

  https://backority.ir/images/97323.jpg

دستگاه کنترل تردد هوشمند

دستگاه های کنترل تردد با بهترین سرعت و همین طور بالاترین کیفیت توسط شرکت های بزرگ و مرجع در این زمینه طراحی و ساخته شده اند، کل نرم افزار آن ها امکانات را به صورت حرفه ای در اختیار شرکت ها، برند ها، کارگاه های صنعتی و همین طور ادارات دولتی و خصوصی قرار می دهد.

استفاده شما تفاوتی در عملکرد دستگاه نخواهد داشت، برنامه نویسی و نرم افزار در این دستگاه کاملا منعطف است و آماده دریافت هر اطلاعاتی در فیلدی جدید در زمینه های مختلف خواهد بود.

این دستگاه دارای یک سخت افزار بوده که مشخصات هر فرد را نیز پس از ثبت اطلاعات و احراز هویت در اختیار او قرار می دهد.

امکان اتصال این دستگاه ها در مدل های خاص به شبکه نیز وجود دارد که همان لحظه اطلاعات آنالیز شود، می توانید دستگاه های حضور و غیاب را با پرینتر نیز وصل کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.