وبلاگ

5 ویژگی مناسب آسیاب قهوه دستی - وبلاگ

۵ ویژگی مناسب آسیاب قهوه دستی

http://upcity.ir/images/64338629153161340627.jpg

اگر شما قهوه تازه آسیاب شده را نسبت به قهوه یک هفته پیش پودر شده ترجیح می دهید ، و دنبال خرید آسیاب قهوه ارزان هستید با ادامه مقاله همراه بمانید.

در این پست قصد داریم شمارا با آسیاب دستی قهوه آشنا کنیم و ویژگی ها و دلایل استفاده از آن را به شما بگوییم.

۳ سبک آسیاب قهوه

سه سبک اصلی آسیاب برای انتخاب وجود دارد: آسیاب تیغه ای ، آسیاب چرخ دنده ای ( دندانه ای ) برقی و آسیاب بار که اغلب از آنها به عنوان آسیاب قهوه دستی یاد می شود.

آسیاب های تیغه ای به دلیل پایین بودن قیمت و اندازه جمع و جور رایج ترین نوع آسیاب قهوه هستند. اما اگر دقیق ساخته نشده باشند ممکن است طعم دلخواه را برایتان فراهم نکند.

از طرف دیگر ، آسیاب های دندانه ای برقی شناخته شده اند که آسیاب با اندازه های دقیق و یکسان را ارائه می دهند. اما دارای قیمت های بالا و سر و صدای فراوان می باشند.

آسیاب قهوه دستی با ارائه آسیاب مداوم با هزینه ای بسیار کم ، بهترین حالت را از هر دو سبک به شما می دهد. آنها به دلیل قابلیت انعطاف پذیری “عملی” ، قابلیت اطمینان و جذابیت ، به گزینه مورد نظر برای جامعه در حال رشد در جهان خاص قهوه تبدیل شده اند.

آسیاب قهوه دستی گزینه جدی برای هرکسی است که می خواهد در خانه ، قهوه عالی دم کند. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا یک آسیاب قهوه دستی برای شما مناسب است.

آسیاب دستی قهوه

سازگاری مناسب

خرید آسیاب دقیق به همان اندازه خرید قهوه تازه مهم است. اندازه دانه های قهوه خرد شده باید به یک اندازه باشد تا به طور یکنواخت دم آوری شود.

تصور کنید با دستور العمل مورد علاقه مادربزرگ کلوچه می پزید. اگر هر کلوچه را به یک اندازه درست کنید زمانی که در فر می گذارید تا پخته شود ، مشاهده می کنید که برخی پخته اند برخی خام و برخی هم می سوزند. به همین دلیل یک دست بودن نیز در قهوه می تواند یکنواختی پخت را ایجاد نماید.

آسیاب دستی به شما کمک می کند تا از قهوه تازه بیشترین بهره را ببرید. برخلاف آسیاب تیغه ای ، آسیاب دستی قهوه را به ذرات با اندازه یکنواخت توزیع می کند تا از استخراج یکنواخت اطمینان حاصل کند.

از طرف دیگر ، آسیاب های تیغه ای برقی در واقع قهوه شما را “خرد” نمی کنند. در عوض آنها دانه های شما را به قطعات ناهمگون خرد می كنند ، بعضی از دانه های قهوه را به گرد و غبار تبدیل می كنند و برخی را به صورت تكه های بزرگ در می آورند.

قیمت

آسیاب های دندانه ای برقی بسیار گران هستند. بهترین مدل های خانگی بیش از ۲۰۰ دلار و مدل های معمولی بیش از ۱۰۰ دلار قیمت دارند. که تو ایران با دلار ۲۵ هزار تومنی که الان داریم ، یک نوع معمولی کم کم دو میلیون و پانصد هزار تومن قیمت میخوره و برای استفاده خانگی کمی گرون به نظر میرسه.

اما آسیاب های دستی قهوه هم وجود دارند که حدود ۱۵ دلار قیمت می خورند اما کیفیت مناسبی از آسیاب را ایجاد می کنند.

آسیاب قهوه دستی در حالی که فروش کمتری از رایج ترین مدل برقی دارد ، آسیاب سازگار را فراهم می کند. بدون هزینه موتور ، آسیاب دستی قهوه تأکید بیشتری بر روی قسمتهای واقعاً مهم دارد: دیوارها.

و شما نه تنها هزینه کمتری پرداخت می کنید ، بلکه ویژگی های ارزشمند دیگری را با آسیاب دستی قهوه که آسیاب برقی قادر به تهیه آن نیستند ، به دست می آورید.

قابلیت حمل و نقل آسان

آسیاب قهوه دستی در هزینه شما صرفه جویی می کند و به امکان جابجایی و استفاده در سفر را می دهد و با این ویژگی تهیه قهوه اسپرسو هنگام سفر بسیار ارزان تر از خرید فنجان قهوه از کافی شاپ ها می باشد.

اگرچه ممکن است آسیاب های دندانه ای برای خانه خوب باشند اما با وزنی که دارند حمل و نقل آن ها بسیار دشوار می شود ، همچنین نیازمند بودن به برق هم استفاده از آن در محیط های بکر نیز به مخاطره می اندازد.

آسیاب قهوه دستی ذاتاً قابل حمل است و برخی از کوهنوردان را ترغیب کرده است تا عشق خود به قهوه و ماجراجویی را با هم تجربه کنند.

تولید صدای کم

آسیاب قهوه دستی در خانه نیز مفید است. اگر صبح زود هم از خاب بیدار بشید می تونید بدوت تولید صدا برای خودتون قهوه درست کنید و اعضای خانه را با صدا های آزار دهنده همچون آسیاب برقی بیدار نکنید.

آیا آسیاب های دستی قهوه ساکت تر از آسیاب های برقی هستند؟ جوابش کاملا معلوم است صد درصد.

پس اگر سر و صدا برای شما یا خانه شما مهم است ، آسیاب دستی قهوه افزودنی بسیار خوبی برای برنامه صبحانه شما خواهد بود.

لذت در فرآیند آسیاب قهوه دستی

برخی از فعالیت ها مانند نجاری ، باغبانی و دم دستی قهوه گزینه های راحت تری دارند ، با این وجود افراد ترجیح می دهند وقت خود را در این فعالیت ها بگذرانند زیرا این کار را دوست دارند. راحتی بی ربط است. احساس غرور ناشی از خلق چیزی به مراتب بیشتر از زمانی است که برای انجام آن لازم است.

استفاده از آسیاب قهوه دستی نیز می تواند برای شما مفید باشد. دنیای دیجیتال ما در یک لحظه هر آنچه را می خواهیم فراهم می کند و این حالت اتصال مداوم می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود.

آسیاب قهوه با دست می تواند در طول روز یک استراحت ذهنی را برای شما ایجاد کند. کریستوفر جی پن زمانی را که برای پودر کردن قهوه خود صرف می کند “خستگی لازم است” می نامد.

“این یک چیز سالم است ، زیرا در این ده دقیقه می توانید به مغز خود فرصت دهید تا مشکلات را پردازش کند و از کار خارج شود.”

استفاده از آسیاب قهوه دستی فرصتی است که می توانید در بخشی از روز خود آنالوگ کنید ، ارتباط خود را قطع کرده و فقط روی وظیفه مورد نظر تمرکز کنید. مطمئناً صبح کمی وقت اضافی می گیرد ، اما تجربه ملموس ایجاد قهوه خود یک پاداش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.