وبلاگ

وبلاگ - صفحه 5 از 12 - سیستم وبلاگدهی تینا بلاگ

مقدمه : در این مطلب میخوایم اختصاصا در مورد تبلیغات صحبت کنیم و مرزهای اون رو از بازاریابی جدا کنیم. هر چند تبلیغات و صحبت کردن در موردش یک موضوع کلیشه ای هستش. اما خوندن این مقاله به دانش شما درباره تبلیغات اضافه میکنه.


 

تعریف تبلیغات :

تعریف کردن تبلیغات یه مقدار دشوار هست. همه ما زمانی که اسم تبلیغات رو میشنویم مفهوم یا مفاهیمی رو در ذهنمون بازخوانی می کنیم و کما بیش در مورد تبلیغات اطلاع داریم مثل واژه عشق ، محبت ، غم و غیره .
با وجود اینها باز هم به نظرم لازم هست که یه تعریف در مورد تبلیغات ارائه بدیم . تعریف زیر که از سایت متمم برداشته شده از نظر من یکی از تعاریف جامع در مورد تبلیغات هست.
طبق این تعریف :

" تبلیغات نوعی ارتباط به حساب میاد که هدفش آگاهی بخشی یا متقاعد کردن یک فرد یا جمعی از افراد هست و برای اون هزینه پرداخت میشه. "

حالا  بیاید این تعریف رو با هم بررسی کنیم .

وجه ارتباطی تبلیغات

در این تعریف گفته شده که تبلیغات نوعی ارتباطه. خب هدف غایی ارتباط کم کردن فاصله بین فرستنده و گیرنده است. مثلا زمانی که من سعی میکنم نحوه فرستادن پیامک رو به مادرم توضیح بدم دارم تلاش می کنم که با ارتباط گیری فاصله ذهنی یا اطلاعاتیمون رو کم کنم .
زمانی که من به درد دل دوستم گوش میدم این ارتباط منجر به درک طرف مقابل و کم شدن فاصله احساسی و ادراکی میشه.

بنابراین اولین وجه و مهم ترین وجه تبلیغات برقراری رابطه است. مثلا اگه شما یه برایت بورد اجاره کنید و خالیش بزارید با اینکه براش هزینه کردید ولی تبلیغات به حساب نمیاد.

 

هزینه کردن برای تبلیغات

هرچند در بعضی از تعاریف وجه هزینه کردن ملاک نیست اما طبق این تعریف ، تبلیغاتی که براش به طور جدی بودجه یا هزینه تخصیص داده نشه تبلیغات نیست و در دسته بازار یابی قرار میگیره . مثلا در بازاریابی اشتراکی که دو کسب و کار همدیگه رو تبلیغ می کنن هزینه ای نمیکنن. بنابراین ، بازاریابی اشتراکی در دسته بندی تبلیغات قرار نمیگیره .
توجه کنید که  خیریه ها و گروه های حمایتی مثل گروه های حفاظت از محیط زیست ، بیماران سرطانی و غیره که ممکنه که موسسات تبلیغاتی برای تبلیغات ، ازشون هزینه دریافت نکنن هم در دسته تبلیغات قرار میگیرن . چون در واقع یه موسسه دیگه هزینه ها رو تقبل کرده.

آگاهی بخشی و متقاعد کردن

ما معمولا به دو دلیل تبلیغ می کنیم یا میخوایم که مخاطبان رو از وجود محصول و کالامون آگاه کنیم یا مثلا برندمون رو به مشتریان بالقوه معرفی کنیم و بگیم که ما هستیم و شروع به فعالیت جدی کردیم . یا مثلا کالایی رو تولید می کنیم که افراد کاراییش رو نمیدونن ، به همین دلیل از تبلیغات برای آگاهی بخشی از کارایی کالا یا محصول استفاده می کنیم .
اما گاهی ما برای اینکه مشتریان بالقوه رو متقاعد کنیم که بیان و از ما خرید کنن یا فلان کالا رو بخرن تبلیغ می کنیم . مثلا همه برند ما رو میشناسن اما حالا میام مزیت های رقابتی مون رو عنوان می کنیم تا افراد رو متقاعد کنیم به جای خرید از رقیبمون از ما خرید کنن.
یا فلان کالای ما رو دیگه همه میشناسن حالا میایم مزایاش رو پررنگ می کنیم و به مخاطب میگیم تا متقاعد شه محصول رو بخره.

فرد یا افراد !

در گذشته ها اطلاع رسانی هایی ، تبلیغات به حساب میومدن که وجه عمومی داشتن. یعنی تبلیغات برای انبوهی از افراد انجام میشد. با گذشت زمان و تغییرات در ابزار ها و شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات شکل دیگه ای به خودش گرفت ، بنابراین الان تبلیغات انبوه ، تنها یک شاخه از تبلیغات به حساب میاد و تبلیغات فردی هم نوع دیگری از تبلیغات محسوب میشه.

 

رسانه های تبلیغاتی :

رسانه های تبلیغاتی یکی از اجزای مهم صنعت تبلیغات به حساب میان. گاهی وجود همین رسانه های تبلیغاتی کسب و کار ها و کمپانی ها رو تشویق به تبلیغ کردن میکنه . رسانه های تبلیغاتی انواع مختلفی دارن بعضی از رسانه های تبلیغاتی از ابتدا با قصد کاربری تبلیغاتی ایجاد میشن .
می تونید چند تا از این رسانه ها رو نام ببرید ؟

  • بیلبورد
  • استرابورد
  • لایت باکس ها
  • برایت بورد ها
  • تراکت تبلیغاتی
  • بالن تبلیغاتی
  • سایت های تبلیغاتی
  • و غیره

 اما برخی از رسانه ها هستن که از ابتدا ماهیت تبلیغاتی نداشتن ، اما چون زمینه تبلیغات در اون ها فراهم شده به رسانه تبلیغاتی تبدیل شده اند. به این رسانه ها ، رسانه های تبلیغاتی اقتضایی گفته میشه . مثلا چی ؟

  • تلویزیون
  • رادیو
  • روزنامه
  • عرشه پل
  • پشت قبض تلفن
  • و غیره

 

این نوع از ابزارهای تبلیغاتی که با قصد تبلیغات ساخته نشدن و به مرور زمان به بستری مناسب برای تبلیغات تبدیل شدن معمولا به مرور زمان یا پایدار میمونن و یا کم کم از بین میرن. که پایداری یا عدم پایداری اون ها بستگی به استقبال صاحبان کسب و کار و مخاطبانشون داره.
 این نوع تقسیم بندی رو در مورد مکان ها هم میشه به کار برد . مکان هایی که صرفا برای تبلیغات ایجاد نشدن ولی به دلیل بازدید بالا به مکان هایی برای تبلیغات تبدیل شدن.

  • تبلیغ در مترو
  • تبلیغ در مراکز خرید
  • تبلیغ در فروشگاه های زنجیره ای
  • تبلیغ در زمین فوتبال

 

ادنل چیست ؟

ادنل یک سامانه رزرواسیون تبلیغات محیطی هست. ادنل فضایی رو در بستر وب فراهم کرده تا صاحبان رسانه های تبلیغاتی بتونن ، ابزار تبلیغاتی خودشون رو در معرض دید قرار بدن . از طرفی صاحبان کسب و کار ها که خواهان اجاره رسانه های تبلیغاتی هستن می تونن به راحتی تابلو تبلیغاتی مورد نظر خودشون رو انتخاب و به صورت آنلاین اجاره کنن

فروش بازدید ارزان اینستاگرام، باعث رشد سریع پِیج خواهد شد!

به نظر شما فروش بازدید ارزان اینستاگرام در افزایش بازدیدکنندگان پِیج، تاثیری خواهد گذاشت؟

دلیل محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام، تنوع در محتواهای موجود در آن است. در واقع، کاربران در هر حوزه‌ای که فعالیت داشته باشند، می‌توانند بخش زیادی از همکاران و رقبای خود را در اینستاگرام مشاهده کنند و نسبت به میزان رشد فعالیت خود و آنها، آنالیز دقیقی انجام دهند.

شاید از نظر برخی کاربران، اینستاگرام، فضای سرگرم کننده و مُفرح باشد. اما از نظر بسیاری از کاربران، اینستاگرام بَستری برای کسب درآمد، تبلیغ محصول و خدمات، آموزش مباحث اجتماعی، هنری و . . . است، که به واسطۀ این برنامه، افراد زیادی نیز موفقیت‌های مادی و معنوی داشته‌اند.

افراد فعال و کاربلد در اینستاگرام، به عدد و آمار موجود در هر پست نیز توجه می‌کنند. مثلاً برای پست‌های ویدیویی، آمار ویو یا بازدید مهم بوده و در پست‌های تصویری نیز میزان لایک. بر اساس آمار به دست آمده، افراد اقدام به تولید محتوای بهتر، برای جذب مخاطب بیشتر خواهند کرد.

فروش بازدید ارزان اینستاگرام

اگر شما نیز قصد دارید از اینستاگرم، نهایت بهرۀ مفید را ببرید. بهتر است، پیج متناسب با کسب و کار و تخصص خودتان ایجاد کنید. سپس به تولید محتوای کاربردی و جذاب بپردازید تا به مرور زمان شاهد افزایش تعداد فالوورها باشید. ضمن آنکه می‌توانید از سایت‌های معتبر گزینۀ فروش بازدید ارزان اینستاگرام را نیز فعال نمایید تا مراحل رشد پِیج، سریعتر باشد تا پست‌ها و پروفایل شما برای افراد بیشتری در اینستاگرام نمایش داده شود.

فروش بازدید ارزان اینستاگرام یا فروش فالوور تیک تاک؟

با ظهور شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند توییتر، تیک تاک و . . . برخی کاربران ممکن است، بر اساس سلیقۀ شخصی، در یکی از آنها فعالیت پایدار و دائمی داشته باشند. مثلاً این روزها، بیشتر جوانان و نوجوانان در شبکه اجتماعی تیک تاک فعال هستند و در مسابقات آنلاین یا چالش برانگیز این برنامه شرکت می‌کنند.

بیشتر کاربران حاضر در تیک تاک، با پست ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای جذاب، توانسته‌اند کاربران زیادی را جذب کنند. تیک تاک نیز مانند سایر اپلیکیشن‌ها، افراد فعال را بیشتر از سایرین به مخاطبان دیگر نمایش می‌دهد. یعنی به هر اندازه که کاربران در تیک تاک، فعالیت داشته باشند و روزانه یک تا دو پست ویدیویی بارگذاری کنند. به همان اندازه، پروفایل آنها در معرض دید کاربران دیگر خواهد بود.

فروش فالوور ارزان تیک تاک ، برای افرادی که در تیک تاک، به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند، بسیار مناسب است. هر چند برخی کاربران، ممکن است به فروش بازدید ارزان اینستاگرام نیز اهمیت دهند تا بدین شکل ویدیوهای تیک تاک خود را، در پِیج اینستاگرام، برای مخاطبان بیشتر به اشتراک بگذارند.

فروش فالوور ارزان تیک تاک

آیا کاربران توییتر، پیشنهاد فروش بازدید ارزان اینستاگرام را می‌پذیرند؟

برای حرفه‌ای و شناخته شدن در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و . . . باید زمان و انرژی زیادی در طول روز و هفته صرف کرد. افرادی که در این برنامه‌ها معروف شده‌اند، کسانی هستند که انرژی و خلاقیت زیادی صَرف تولید محتوای مخاطب پسند کرده‌اند و به همین دلیل، پِیج یا پروفایل آنها بیشتر دیده شده است. در اپلیکیشن توییتر نیز لازم است چنین رفتارها و برنامه‌هایی داشته باشید تا سرعت افزایش جذب فالوور یا بازدیدکنندگان پست‌ها، هر روز بیشتر شود.

در توییتر امکان بارگذاری ویدیو، تبلیغ محصول و کسب درآمد نیز وجود دارد. به شرطی که فعالیت در آن دائمی و همچنین هدفمند باشد. برای آنکه پِیج یا پروفایل شما برای کاربران بیشتری در توییتر نمایش داده شود، بهتر است به فروش لایک ارزان توییتر اهمیت دهید. حرفه‌ای‌ها در توییتر، از این گزینه بسیار استفاده می‌کنند.

 

ریسکهای توییتر چیست؟

همانند بسیاری از شبکه های اجتماعی، شبکه اجتماعی توییتر هم، خطراتی برای جوانان دارد و بسیاری از خطرات همان خطراتی است که با سایر شبکه اجتماعی همراه است. توییتر یک انجمن بسیار عمومی است. در حالیکه کاربران می توانند پروفایل های خود را قفل کنند تا فقط فالور هایشان ، بتوانند توییت های آنها را ببینند، این وب سایت در کل بسیار باز است. این بدان معناست که تقریباً هر کس می تواند از زمان پیوستن به سایت، وارد سیستم شده و آنچه را که شخص گفته است مشاهده کند. در عرض چند ثانیه، هزاران توییت را می توان مشاهده کرد و در مورد جوانان، مسئله این است که اغلب آنها فراموش می کنند آنچه را که در اینترنت می گویند خصوصی نیست، بلکه بسیار عمومی است. با وجود تنظیمات حریم خصوصی، هر توییتی را می توان توسط کاربران دیگری که فالور های آنها می توانند این مورد را دوباره توییت کنند، دوباره توییت کرد. این بدان معنی است که فقط در چند ثانیه پیام ها توسط هزاران نفر دیده می شوند. شبکه اجتماعی توییتر کمی، از دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت است به این دلیل که اغلب جوانان و سایر کاربران دائما آنلاین هستند. بسیاری از کاربران، مرورگر توییتر خود را به صورت مداوم، در تلفن های همراه یا لپ تاپ باز می کنند و روزانه چندین بار با این سایت ارتباط برقرار می کنند. این امر می تواند باعث شود جوانان محافظت خود را کنار بگذارند و اطلاعات شخصی خود را ارسال کنند که نباید. با توجه به اینکه شکارچیان و تاجران کلاهبردار بی وجدان، در آنجا وجود دارند. تعداد زیادی از اطلاعات شخصی موجود در سایت توسط جوانان، توییت می شوند اعم از مکان، عکس، رویدادهای مهم زندگی و غیره که خطرناک است. باز هم، مانند اکثر شبکه های اجتماعی، مواردی وجود دارد که ما ترجیح می دهیم فرزندان ما آنها را نبینند و با توییتر، هیچ تضمینی برای توییت تصاویر یا پیام های نامناسب وجود ندارد. علاوه بر این، آزار و اذیت اینترنتی مشکل بزرگی در شبکه اجتماعی توییتر است. به دلیل ماهیت آنی و ویروسی، پیام های نامناسب می تواند به سهولت در بین کاربران توییت شده و بارها و بارها تکرار شوند. اما لازم است، تاکید کنیم که توییتر می تواند کارهای خوبی نیز انجام دهد.

چرا باید در شبکه اجتماعی توییتر تبلیغ کنید؟

آیا برای رشد آگاهی و تقاضای برند خود از تبلیغات توییتراستفاده می کنید؟ به طور متوسط​، کاربران توییتر ماهانه ۶٫۹ برابر خرید آنلاین می کنند، در حالیکه غیر کاربران، ماهانه فقط ۴٫۳ برابر خرید آنلاین می کنند و به ویژه خبرهای خوبی برای مشاغل کوچکتر وجود دارد. توییتر گزارش می دهد که ۶۰٪ کاربران از SMB  خرید می کنند. فراتر از تبدیل مستقیم، توییتر یک منبع محبوب برای مشتریان در طول مسیر خرید است. تقریبا نیمی (۴۹٪) از کاربران خانم توییتر می گویند که محتوای توییتر بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است، در حالیکه تنها ۷٪ از طریق توییتر خرید کرده اند. از طرف دیگر، ۱۷٪ از مردان در یک نظرسنجی گزارش دادند که چیزی را به طور مستقیم از توییت در جدول زمانی خود خریداری کرده اند. داده ها به خودی خود بیان می کنند توییتر املاک و مستغلات اصلی برای برندهایی است که می خواهند تبدیل، درآمد و اثبات اجتماعی را افزایش دهند. این بستر تبلیغاتی نشان دهنده طیف گسترده ای از علایق و اطلاعات جمعیتی است و به ویژه برای مخاطبان تحصیل کرده دانشگاهی زیر ۵۰ سال مربوط می شود. حدود ۳۶٪ از کاربران توییتر روزانه از سایت بازدید می کنند، ۲۲٪ گفتند که هر روز چندین بار به توییتر می روند. ما دقیقاً آنچه شما باید برای شروع تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر و ایجاد آگاهی از برند تجاری، مشتریان جدید بدانید در اختیار شما قرار می دهیم.

گزینه های تبلیغات توییتر

کمپین های مبتنی بر هدف را ارائه می دهد، که در آن برندها فقط برای اقداماتی که با اهداف آنها همسو است و دامنه آنها را گسترش می دهند، هزینه می کنند. این اهداف اغلب به دست آوردن موارد زیر است :

  • فالور های جدید
  • کلیک یا تبدیل وب سایت
  • نصب یا ارتباط برنامه
  • توییت مجدد، موارد دلخواه ، پاسخ ها و غیره
  • مدیریت در توییتر

در اکثر موارد، کمپین های کلیک بر روی وب سایت بیشترین تأثیر را برای خرده فروشان دارند. با استفاده از این گزینه،کاربران توییتر می توانند برند شما را از طریق یک پست یا تبلیغ دنبال کنند.

چهار اصل موفقیت در تبلیغات توییتر

برای تبلیغ کنندگان مشاغل کوچک در شبکه اجتماعی توییتر، مهم است که دقیقاً از نوع توئیتی که بیشترین جذابیت را در بین کاربران دارد، آگاه باشند. از این گذشته،ROI  در معرض خطر است. بنابراین، برای کمک به کسب و کارها، برای درک بهتر خواسته های مخاطبان هدف خود، توییتر ۱۹۰،۰۰۰ توییت تبلیغاتی از تبلیغ کنندگان را بررسی کرده که از نظر آماری تفاوت معنی داری بین میانگین نرخ تعامل دارند. نتایج این آزمون به موضوعات اصلی زیر به عنوان معیارهای تبلیغات موفق اشاره دارد :

  • طول : توییت های تبلیغاتی زیر ۱۰۰ کاراکتر ۱۸٪ تعامل بیشتری دارند.
  • ابزارها : توییتهای تبلیغاتی با کارتهای وب سایت ۴۳٪ تعامل بیشتری دارند.
  • توییت های تبلیغاتی با رسانه های ثروتمند : ۳۱۳٪ تعامل بیشتر و ۵۲٪ بازتوییت بیشتر دارند. برای مثال، توییتهای دارای Vines به جای فقط یک عکس ، ۲۴۶٪ جذابیت بیشتری دارند.
  • پاسخگویی : توییت های تبلیغاتی از حساب هایی که حداقل یکبار در هفته به کاربران در توییتر پاسخ می دهند، ۱۸٪ مشارکت بیشتر را نشان می دهد.

در کل، برندها بیشترین میزان بازده سرمایه گذاری را از طریق کمپین های توییتر مشاهده خواهند کرد، اگر فعالیت ارگانیک را با ۳-۶ توییت تبلیغاتی زیر ۱۰۰ کاراکتر نقطه گذاری کنید، با رسانه های غنی (به عنوان مثال Vines ، فیلم ها و عکس ها) خلاقیت ایجاد کنید و خارج از تلاش های تبلیغاتی توییتر خود، با مشتریان در توییتر مکالمه مکرر داشته باشید.

چنانچه قصد خرید خدمات شبکه های اجتماعی را دارید به ایت ما به نشانی https://smmp.ir مراجعه نمایید.

وبلاگ تینا بهترین باربری در اندیشه کرج را معرفی می کند

 بزرگ‌ترین شرکت باربری اندیشه در خدمت شما است تا بتوانید جابه‌جایی‌های خود را و حمل بار به کلیه مناطق را با بهترین سرویس‌دهی و بهترین شرکت جابجایی تجربه کنید. شرکت باربری که به تمام مسائل جابجایی تسلط کامل داشته و می‌تواند جابجایی را به کاری ساده و پیش‌پاافتاده برای شما مبدل سازد.

با استفاده از استراتژی‌های بالقوه کارشناسان حمل‌ونقل باربری توانسته‌ایم باربری را به یک سرگرمی و راحتی برای شما تبدیل کنیم. شرکت باربری که همیشه به فکر شماست و سرگرمی باربری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

باربری در کرج با شعبه جدید با عنوان باربری اندیشه آریوبار
شاید از خودتان بپرسید که یک باربری در اندیشه چگونه حمل بار و جابه‌جایی را برای شما به یک سرگرمی تبدیل می‌کند بله درست فکر کردید استفاده از بهترین سرویس‌ها اکیپ‌ها پرسنل و کارگران زبده و کارشناسان متخصص برای جابه‌جایی حمل بار از بسته‌بندی تا انتقال بار و تخلیه بار در محل جدید از کارگران بسته‌بندی تا کارگران خادم خانم جهت چیدمان وسایل کوچک در منزل و کمک‌دهنده به خانمتان در منزل می‌توانید استفاده کنید و باربری را به‌راحتی هرچه تمام‌تر با ما تجربه کنید.

 استفاده از شرکت باربری که بتواند باربری را با این قدرت و توانایی انجام دهد و بتواند باربری را به راحت‌ترین شکل ممکن که شما را سرگرم کرده و چای خود را بنوشید.

باربری کرج تمام کارها را برای شما از صفر تا صد انجام می‌دهیم و یک کنار بنشینید و نظاره‌گر پرسنل حرفه‌ای ما در جابجایی و حمل بار باشید خیالتان بابت قیمت‌ها راحت باشد خیالتان بابت پرسنل و تخصص آن‌ها راحت باشد خیالتان از بابت راننده متخصص و حرفه‌ای چیدمان بار راحت باشد خیالتان از ماشین‌های مخصوص جابجایی راحت باشد خیالتان از بیمه حمل بار و جابه‌جایی برای بارهای بین‌شهری نیز راحت باشد. 

ariobar.com

۰۲۱۶۵۴۷۲۲۳۱

۰۲۱۶۵۴۷۲۲۰۳

 

راسپینااسکای؛ جدیدترین تکنولوژی سقف کشسان که هیچ‌جا ندیده اید

سقف کشسان

شرکت راسپینااسکای با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سقف کشسان ورژن امروزی دکوراسیون داخلی که به شیوه نوین اجرا می‌شوند و همچنین از سقف‌های کشسان می‌توانید به عنوان تابلو هم استفاده نمائید.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک  سقف کشسان کلیک کنید.

شرکت راسپینااسکای با بیشترین تنوع در زمینه سقف کشسان و آسمان مجازی، برترین تولیدکننده و مجری اجرایی از دید کاربران انتخاب شده است.

این مجموعه با استفاده از جدیدترین متدها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارد تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان فراهم نماید، همچنین استفاده از تجهیزات حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین الزامات این شرکت محسوب می‌شود.

همچنین یک خبر خوشحال کننده برای شما اینکه، این شرکت تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران به شما عرضه می‌نماید.

از اولین اولویت‌های این شرکت ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد راسپینااسکایمحسوب می‌شود.

سقف کشسان

لطفاً برای دیدن ویدئو پروژه‌های سقف کشسان و آسمان مجازی از سایت ما بازدید و بر روی لینک آسمان مجازی کلیک کنید.

انواع سقف کشسان

سقف کشسانی پرینتی

یکی از برترین ویژگی‌های سقف کشسان امکان چاپ انواع طرح‌ها و عکس‌ها با رزولوشن بالا بر روی متریال کشسان می‌باشد.

سقف کشسان پرینتی قادر است نور و روشنایی را به راحتی از خودش عبور دهد. این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربه‌فرد در دکوراسیون داخلی محیط می‌شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می‌کند. سقف کشسان توان تحمل مضاعفی را دارد و به راحتی دچار نقص نمی‌شود. یکی دیگر از نکات مهم که راجع به این سقف می‌توان به آن اشاره کرد ضد رطوبت بودن متریال آن است.

از شما دعوت می‌شود برای دیدن ویدئو پروژه‌های اجرا شده سقف کشسان از سایت ما بازدید و بر روی لینک سقف کشسان اهواز کلیک کنید.

شرکت راسپینااسکایمجری برترین سقف کشسان اهواز و دارای نمایندگی بسیار فعال و متبحر و با تجربه عالی در شهر اهواز می‌باشد و اجرای پروژه‌های بسیاری در شهر اهواز به عنوان برگ زرینی از سوابق شرکت راسپینااسکایاست.

سقف کشسانی لاکی

تفاوت سقف کشسان لاکی و پرینتی در عبور نور، روشنایی، نوع نورپردازی و متریال می‌باشد. نورپردازی سقف لاکر بوسیله لامپ‌های فیبر نوری و هالوژن‌ها انجام می‌شود و ماندگاری این نوع سقف بسیار است و از عمر طولانی برخوردار و غالباً رنگ آن ثابت مانده و در گیر تغییر و تحول نمی‌شود.

سقف کشسانی ترنسپرنت

از مهمترین کاربردهای سقف کشسان، پخش کردن نور و روشنایی در محیط است که‌این کار از مهم‌ترین خاصیت‌های این سقف به شمار می‌رود. با توجه به توزیع یک دست و گسترده نور عمدتاً در مکان‌های تجاری و اداری به کارگیری متعددی دارد. البته از این ویژگی هم برخوردار که به صورت جداگانه برای آن سیستم نورپردازی هم تهیه و تنظیم کرد و روشنایی‌های متفاوتی را برای شما خلق نماید.

سقف کشسان

سقف کشسان ساتین

سقف کششی ساتین در واقع حد وسط سقف کدر و درخشان و این جور پارچه میزان عبور روشنایی نسبی داشته و دوچندان پرکاربردتر است و برای افراد خلاق و هنری بهترین گزینه به حساب می‌آید.

آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله سقف‌های تصویری پرطرفدار می‌باشد که به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مورد نظر شما قابل ارائه و نصب است. نکته قابل اهمیت در اینجا این است که حتماً برای نصب آسمان مجازی و سقف کشسان از کادری متبحر و با تجربه بهره مند شوید.

نصب پنل‌های آسمان مجازی آسان است اما اصول و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید حتماً رعایت شود. تیم حرفه ای راسپینااسکایبا تجربه‌هایی که در این راه کسب کرده است بدون کوچک‌ترین مشکل و آسیبی می‌تواند جزئی‌ترین موارد را برای شما پیاده سازی نماید که بعدها دچار مشکل نشوید.

بیشتر بدانید : سمعک

شرکت راسپینااسکایبا ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده و شایسته‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. ما مشاور و همراه شما هستیم و خدماتی مطلوب با متدهای روز دنیا را به شما ارائه می‌دهیم.

اهداف تیم حرفه ای راسپینااسکای

تیم حرفه ای راسپینااسکایبا در نظر گرفتن اهداف بلند مدت برای بازار سقف کشسان در کشور ایران توانایی این را دارد که صد در صد تولید انواع سقف سه بعدی و کششی از نقطه صفر تا صد تمامی محصولات را به تنهایی تولید و اجرا نماید.

با داشتن حرفه ای ترین تکنولوژی‌ها و جدیدترین چاپگرها می‌تواند ایده‌های شما را به راحتی پیاده سازی نماید. رزومه بالا در تولید و اجرا بیش از ۱۴۰۰ پروژه موفق باعث شده که از نظر مخاطبین و همکاران عزیز جزو اولین‌ها در کشور بشمار آییم.

بیوگرافی نیمار

نیمار جونیور از جمله بازیکنان محبوب دنیا است که در حال حاضر در تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن مشغول به فعالیت است. این بازیکن برزیلی که اهالی این ورزش سبک فوتبالی‌اش را با بازیکن افسانه‌ای دنیا یعنی پله (pele) مقایسه می‌کنند، دارای تکنیک‌ خارق العاده‌ای است که کمتر مدافعی می‌تواند از پس حرکات انفجاری آن جان سالم بدر ببرد.ما در این مقاله قصد داریم در خصوص مهمترین واقعیت‌های زندگی شخصی و فوتبالی این بازیکن صحبت کنیم.

 

زندگینامه و سن نیمار

نیمار با نام کامل داسیلوا سانتوس جونیور در پنجمین ماه فوریه از سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر مگی داس کروز سائوپائولو چشم به جهان گشود. پدر وی نیز یک فوتبالیست بود و نیمار سانتوس نام داشت و نام مادر این بازیکن نیز نادین بود. از اتفاقات جالب توجه رخ داده در نوزادی نیمار این بود که در ۴ ماهگی از یک تصادف شدید جان سالم بدر برد. این اتفاق در حالی رخ داد که اتومبیل حامل نیمار در راه بازگشت به منزل از یک سفر کوتاه بوده است.

وضعیت خانواده نیمار از لحاظ مالی چندان مساعد نبود و پدر نیمار برای حمایت از خانواده‌اش مجبور به کار کردن تا نیمه‌های شب بود که این امر برای نیما کمی دشوار بود. در این میان نیمار جونیور کم کم استعداد فوتبالی خود را کشف کرد و سعی داشت رفته رفته آن را پرورش دهد. نیمار ابتدا در یک زمین فوتسال شروع به تمرین کرد و خیلی زود هنرهای فوتبالی‌اش را بدست آورد، آنقدر در این زمینه پیشرفت چشم‌گیری داشت که خودش نیز توانایی‌هایش را باور نمی‌کرد. حتی شاید تصور اینکه به شخصی تبدیل شود که امروزه بسیاری از پیش‌بینی کنندگان نتایج فوتبال بازی وی را در نتایج دخیل بدانند را نمی‌کرد. از جمله سایت‌هایی که بر روی بازی‌هایاین بازیکن پیش بینی‌های زیادی انجام می‌دهد بت نام دارد که استفاده از آن را به شما علاقمندان به فوتبال نیز توصیه می‌شود.

استارت کار نیمار بعنوان یک بازیکن حرفه‌ای زمانی زده شد که در جریان یک بازی فوتبال از زدن یک پنالتی توسط مربی تیم منع شد و این موضوع باعث خشم مدیرعامل تیم شد و در یک تصمیم ناگهانی سرمربی تیم را از سمت خود برکنار کرد. این موضوع نشان می‌داد که نیمار حتی در اوج نوجوانی مورد توجه بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته بود.

 

ویژگی های بازی نیمار

این بازیکن با توجه به خوش استایل بودن دارای ویژگی‌های منحصربفردی در زمین بازی است. شاید بارزترین خصوصیت نیمار در زمین، سرعت بالا و همچنین تکنیک خارق العاده‌ای باشد که فقط مختص به بازیکنانی برزیلی است. البته این بازیکن در کار گروهی تیم نیز مشارکت بسیار خوبی دارد اما زمانی که به تنهایی پا به توپ می‌شود، توانایی بر هم زدن هر سیستم دفاعی را داراست.

از دیگر خصوصیات جالبی که در نیمار دیده می‌شود، سبک پنالتی زدن این بازیکن است که سردرگم شدن دروازبانان را در پی دارد. همچنین نیمار از توانایی کاشته زدن نیز برخوردار است، چنانچه که تیم‌های حریف در مواجه به نیمار سعی دارند تا کمتر در پشت هیجده قدم مرتکب خطا شوند.این در حالی است زمانی که تیم‌های نیمار در حال بازی هستند، یکی از بازی های مورد توجه این بازیکن که برای سرگرمی و درآمدزایی استفاده میکند بازی انفجار است.

تیم هایی که نیماردر آن بازی کرده است

نیمار جونیور در تیم‌های مختلفی توپ زده است. در سطح باشگاهی کار خود را در تیم جوانان پورتوگوئستابرزیل آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۰۳ و در همین رده سنی راهی تیم محبوب سانتوس شد. اما فعالیت رسمی این بازیکن به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در تیم بزرگسالان سانتوس آغاز شد. نیمار حدوداً تا سال ۲۰۱۳ در این تیم برزیلی مشغول به فعالیت بود. اما بهترین دوران بازیگری این بازیکن از راه رسیده بود. خبرها حاکی از آن بود که یکی از باشگاه‌های محبوب در اسپانیا قرار است با مبلغی هنگفت این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد. طولی نکشید که نیمار با پیراهن تیم بارسلونا به طرفداران این تیم معرفی شد. نیمار ۴ سال فوق العاده خوب را در این باشگاه اسپانیایی سپری کرد اما در سال ۲۰۱۷ در یک انتقال جنجالی به تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیوست که هم اکنون نیز در این تیم مشغول به فعالیت است. ناگفته نماند که با این انتقال فعالیت سایت‌های پیش بینی نتایج مانند بت کار خود را با شدت بیشتری از سر گرفتند.

گفتنی است که نیمار در رده ملی نیز سابقه‌ی درخشانی دارد و از تیم‌ زیر ۱۷ سال برزیل گرفته تا تیم بزرگسالان این کشور موفق به پوشیدن لباس تیم ملی کشورش شده است.

 

درآمد نیمار از فوتبال

به جرأت می‌توان گفت که این بازیکن از جمله بازیکنان پردرآمد دنیا محسوب می‌شود. نیمار زمانی که از بارسلونا جدا شود با مبلغی بالغ بر ۲۲۲ میلیون یورو به پاری‌سن ژرمن پیوست. این انتقال نیمار را به گران‌ترین بازیکن فوتبال تبدیل کرد. در حال حاضر نیمار برای هر دقیقه بازی در این تیم فرانسوی حدوداً مبلغی بالغ بر ۵۱ پوند دستمزد می‌گیرد که این مبلغ برای هر هفته به حدود ۵۱۵ پوند می‌رسد. نیمار در حال حاضر یکی از سه بازیکن برتر از لحاظ درآمدزایی در دنیا محسوب می‌شود.

 http://rozup.ir/view/3353649/Nimar%2022.PNG.png

درآمد نیمار از تبلیغات

جالب است اگر بدانید که درآمد سالانه‌ی نیمار جونیور به بازی در زمین فوتبال ختم نمی‌شود و این بازیکن برای تبلیغات مختلف در شرکت‌های گوناگون نیز دستمزد دریافت می‌کند. نیمار در حال حاضر به طور تقریبی ۲۲ میلیون دلار از محل تبلیغات مختلف درآمدزایی می‌کند که این مبلغ ۷ میلیون دلار بیشتر از درآمد سالانه‌ای است که از تیم پاری‌سن ژرمن دریافت می‌کند. سیب بت از جمله سایت‌های پیش‌بینی فوتبال است که از این طریق توانسته‌اند به سودهای کلانی دست یابد. گفتنی است که نیمار جزو پردرآمدترین بازیکنان جوان در همه‌ی رشته‌ها به شمار می‌رود. و بخشی از درآمد نیمار هم بازی در سایت های پیش بینی و آموزش بازی انفجار است که بیشترین سود را برای این فرد داشته است.

 

جایزه های کسب شده توسط نیمار

همه‌ی بازیکنان محبوب و حرفه‌ای در جهان در تورنمت‌های مختلف موفق به کسب جوایزی شده‌اند که نیمار نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازیکن در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ توانست عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی را بدست آورد. همچنین در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به صورت پیاپی بعنوان بهترین بازیکن کوپا لیبرتادورس و کوپا سودآمریکانا انتخاب شد.

نیمار چندین بار نیز موفق به کسب جایزه کفش طلا شد. این بازیکن در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بیشترین گل زده در رقابت‌های لیگ برزیل را در پرونده دارد. همچنین بعنوان برترین گلزن جام حذفی برزیل در سال ۲۰۱۰ نیز شناخته شد.

از دیگر افتخارات این بازیکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:             

  • بهترین گلزن جوانان قهرمانی آمریکای جنوبی ۲۰۱۱
  • بهترین گلزن مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲
  • بهترین گلزن کوپالیبرتادورس ۲۰۱۲
  • بهترین بازیکن جامکنف دراسیون ها ۲۰۱۳
  • بهترین گلزن کوپادلری اسپانیا ۲۰۱۴
  • برنده جایزه سامباگولد در سال ۲۰۱۵
  • حضور در بینسه نامزدهای ی توپ طلای جهان ۲۰۱۵

 

تجهیزات اعلام حریق چیست؟

سیستم اعلام حریق : به طور کلی تجهیزات کشف و اعلام حریق یا به اختصار تجهیزات اعلام حریق، به مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه آشکارسازی حریق و محل یا زون حریق را در اماکن مختلف بر عهده دارد.شرکت ایمن حریق پایدار نماینده رسمی تجهیزات اعلام حریق سنس در ایران می باشد که نمایندگی اعلام حریق سنس در تهران را بر عهده دارد.

سیستم اعلام حریق سنس، زمانی که آتش (حریق)، دود، حرارت و … بوجود می آید شروع به کار می کند و آژیر یا چراغ چشمک زن خطر را به کار می اندازد. بدین ترتیب به ساکنین محل هشدار می دهد تا بر این اساس مقدمات عملیات اطفاء و در شرایط بحرانی تخلیه افراد و ساکنین انجام پذیرد و همزمان با آن سناریوهای کنترلی نیز انجام شود.

https://imenpaydar.com/wp-content/uploads/2020/10/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%82-PC5.jpg

انواع تجهیزات اعلام حریق

به طور کلی سیستم اعلام حریق سنس به ۲ نوع تجهیزات اعلام حریق متعارف Conventional و تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر Addressable تقسیم می شود.

تجهیزات اعلام حریق کانونشنال یا متعارف

تجهیزات متعارف از نوع قدیمی ترین تجهیرات اعلام حریق سنس است که علی رغم تغییرات کیفی اندک، همچنان جهت تصرف هایی با شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند . دراین سیستم چندین دتکتور و شستی که یک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند در قالب یک مدار (زون) به هم پیوسته به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شوند .

به همین سبب هر مدار نماینده یک منطقه (زون) است. نحوه هم بندی تجهیزات کشف و آشکارسازی (تشخیص) نسبت به تابلوی کنترل مرکزی به صورت شاخه ای و یا به عبارت دیگر شعاعی است. هر تابلوی کنترل مرکزی متعارف می تواند ۱۶،۱۲،۸،۴،۲ و یا مدارهای بیشتری را پشتیبانی کند.

https://imenpaydar.com/wp-content/uploads/2020/10/%D8%AF%D8%AA%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%85%D8%A7-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA.jpg

اجزای تجهیزات اعلام حریق متعارف

در اغلب سیستم اعلام حریق متعارف، مدار هشدار دهنده دیداری و شنیداری (آژیر و چراغ چشمک زن) از مدار کشف و تشخیص که مبنای تعیین مناطق هستند جداست. اما در گونه ای از سیستم های متعارف که به سیستم متعارف دو سیمه معروف است، می توان آژیرها/چراغ چشمک زن ها (استروب ها) را نیز در مسیر دتکتورها و شستی ها قرار داد که در این صورت، صرفه جویی قابل توجهی در مقدار لوله گذاری و سیم/کابل کشی به عمل خواهد آمد .

بیشتر بدانید : تجهیزات اطفاء حریق

بطور خلاصه سیستم اعلام حریق متعارف سیستمی است که درآن اجزای میدانی مانند دتکتورهای دود، حرارت، دود و حرارت (ترکیبی) و شستی های اعلام حریق به صورت آنالوگ همگی به طور موازی به یک زوج سیم متصل می‌شوند و در صورتی که هر یک از اجزای میدان از حالت نرمال به حالت آلارم تغییر کند، سیگنال جریان افزایش یافته و کنترل پنل مرکزی با توجه به این تغییر جریان و افزایش آن نسبت به حالت نرمال (Stand-By) به حالت آلارم تغییر وضعیت خواهد داد .

شرکن ایمن حریق پایدار نمایندگی اعلام حریق سنس اعلام می دارد :

تمامی تجهیزات اعلام حریق سنس از قبیل دتکتور سنس، آژیر سنس، کانونشنال سنس و غیره را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

https://imenpaydar.com/wp-content/uploads/2020/10/%D8%B4%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1.jpg

تجهیرات آدرس پذیر

اصول کشف و تشخیص حریق در سیستم های آدرس پذیر مشابه سیستم های متعارف است، بجز اینکه در اینگونه از سیستم ها، هر یک از دتکتورها (دتکتورهای اتوماتیک) و یا شستی ها، دارای آدرس منحصر به فردی هستند که از طریق آن تابلوی کنترل مرکزی (پنل مرکزی اعلام حریق) قادر به شناسایی و تعیین محل دقیق هر یک از آن ها است.

مدار کشف در اینگونه از سیستم ها به صورت حلقه ای (لوپ) است که از تابلوی کنترل مرکزی آغاز و به همان تابلو ختم می شود و کلیه تجهیزات کشف و اعلام در همین مدارهای حلقوی جای می گیرند.

هر لوپ می تواند به تناسب تعداد تجهیزات و سطوح مورد حفاظت، یک یا چند منطقه (زون) را شامل شود و هر تابلوی کنترل مرکزی آدرس پذیر نیز می تواند یک یا چند حلقه را پشتیبانی کند.

قیمت سیستم اعلام حریق sens

قیمت سیستم اعلام حریق sens به صورت محصول در این صفحه وجود دارد.

شما مشتریان عزیز می توانید محصولات اعلام حریق سنس را با قیمت مناسب در فروشگاه ما تهیه تمایید.

آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، کوثر دوم، پلاک ۱، طبقه ۶، واحد ۳۹

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۴۹۵۳۵ و ۰۲۱۶۶۹۴۹۵۳۴

مقدمه

حمل بار هوایی از چین و واردات کالا از چین  به ایران یکی از اصلی ترین روش های واردات کالا از چین به ایران میباشد. طی سالیان گذشته بسیاری از تجار و بازرگانان و واردکنندگان ایرانی بین سایر روش های حمل نظیر دریایی و یا ریلی شیوه حمل هوایی را برای حمل کالاهای خود از چین به ایران انتخاب میکنند. با توجه به وجود پروازهای متعددی که بین کشور چین و ایران وجود دارد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه میگردد شیوه حمل بار هوایی یکی از سریعترین، امن ترین روش های واردات کالا از چین به ایران میباشد. در حال حاظر ایرلاین های متعددی نظیر ماهان، ایران ایر، قطر ایرلاین، ترکیش ایرلاین و امارات دارای پرواز از شهرهای اصلی کشور چین مانند شنژن، گوانجو، شانگهای، پکن به ایران ( فرودگام امام خمینی ) دارای خدمات حمل بار هوایی میباشند که هر کدام دارای ویژگی ها و تعرفه  متفاوتی میباشد که از این رو گروه تجاری ققنوس به عنوان شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی و دارا بودن دفتر رسمی در شهر شنژن چین امکان ارائه بهترین تعرفه های حمل بار هوایی از کلیه شهرهای چین به مقصد ایران را دارا میباشد

ترخیص کالا از گمرک بارهای هوایی در گمرک فرودگاه امام خمینی

اگر مرسولات و بارهای خود را از چین به ایران به صورت هوایی حمل کنید به طور حتم کالای شما از طریق فرودگاه امام خمینی وارد ایران خواهد شد و اولین گمرک ورودی برای واردکنندگان گمرک فرودگاه امام خمینی میباشد.

گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در سی کیلومتری جنوب تهران در جاده تهران-قم واقع شده است و گمرک شهریار نزدیک به گمرک غرب در جاده قدیم کرج در حال فعالیت می باشد و در حال حاظر تنها گمرک هوایی کشور میباشد که امکان پذیرش بار هوایی از چین به ایران را دارا میباشد به طوری که این فرودگاه و گمرک استراتژیک جابجایی نزدیک به ۹۹ هزار تن بار در سال دارد و بنابراین به پررونق ترین حوزه گمرکی تهران تبدیل کرده است

از این رو صاحبین بار باید کلیه تشریفات واردات کالای خود را از طریق گمرک فرودگام امام خمینی انجام داده تا نهایتا پس از تکمیل فرایند ترخیص بتوانند کالای خود را دریافت نمایند.

چگونه ترخیص کالا در گمرک فرودگام امام خمینی را آغاز کنید؟

فرایند ترخیص کالا به نسبت پروسه ای طولانی و پیچیده میباشد که گاها علاوه بر دارا بودن تجربه و دانش کافی از قوانین گمرکی نیازمند روابط کاری و قوی برای رفع مشکلات ایجاد شده ضمن فرایند ترخیص کالا در گمرک میباشد.

فرایند ترخیص کالا در فرودگاه امام خمینی هم از این امر مستثنی نیست لذا ما به کلیه مشتریان خود توصیه میکنیم قبل از واردات هر گونه کالا به صورت هوایی به کشور و گمرک فرودگاه امام خمینی اخرین شرایط و ظوابط ورود کالاهای خود را به صورت دقیق بررسی کرده و پس از تکمیل لیست مدارک و مستندات و پیش نیازها اقدام به واردات کالا نمایند .

طی سالیان گذشته فرایند ترخیص به صورت سیستمی انجام میگیرد و شخص واردکننده میبایست مجوزات و تاییده های بسیاری را از سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری دریافت نماید از این رو بسیاری از واردکنندگان ترجیح میدهد فرایند ترخیص کالاهای وارداتی خود را در گمرک فرودگاه امام خمینی به شرکت های کارگزار گمرکی نظیر گروه تجاری ققنوس واگذار کنند.

مدارک مورد نیاز جهت شروع فرایند ترخیص کالا در گمرک فرودگام امام خمینی

قبل از شروع فرایند ترخیص صاحبین بار باید پیش نیازهای زیادی را برای شروع فرایند ترخیص کالای خود اماده نماید که گاها آماده سازی این موارد هزینه و زمان بر میباشد .

ما در این بخش لیستی از مدارکی که شما برای ترخیص کالاهای خود از گمرک فرودگاه امام خمینی نیاز داریدرا در قالب ۳ دسته بندی ذکر میکنیم:

مدارک مربوط به خرید کالا

  • پروفورما  (از فروشنده دریافت گردد)
  • پکینگ لیست (از فروشنده دریافت گردد)
  • گواهی مبدا (از فروشنده دریافت گردد)

مدارک مربوط حمل و نقل

  • ترخیصیه  (از شرکت حمل دریافت گردد)
  • قبض انبار (از شرکت حمل دریافت گردد)
  • بارنامه اصلی یا بارنامه هوس (از شرکت حمل دریافت گردد)
  • بیمه نامه (از شرکت حمل دریافت گردد)

مدارک ثبت سفارش گمرک و تعیین منشا ارز

  • کد ثبت سفارش (قبل از ورود کالا صاحب کالا باید اقدام نماید)
  • کارت بازرگانی (قبل از ورود کالا صاحب کالا باید اقدام نماید)

مجوزهای ضمن ترخیص

  • اخذ مجوز استاندارد (در صورت نیاز)
  • اخذ سایر مجوزهای قانونی از قبيل بهداشت , استاندارد , انرژي اتمي ,فرهنگ و ارشاد, قرنطينه نباتي و… (در صورت نیاز)

چه ایرلاین هایی دارای پرواز از چین به ایران هستند؟

متاسفانه در حال حاظر به دلیل تحریم های آمریکا ایرلاین های کمتری دارای پرواز از چین به ایران میباشند ولی در شرایط عادی ایرلانی های زیر دارای سرویس های حمل بار از مبدا چین به مقصد ایران میباشند:

  • ماهان ایر
  • ایرا ایر
  • ترکیش ایرلاین
  • امارات
  • قطر ایرویز
  • عمان ایر
  • کویت ایر

هر کدام از این ایرلاین ها دارای شرایط، هزینه و زمان حمل مخصوص  به خود را دارا میباشد که صاحبین کالا با توجه به شرایط خود یکی را انتخاب کنند.

کدام شهرهای چین دارای پرواز برای حمل بار به ایران هستند ؟

به صورت عادی ۴ شهر اصلی چین دارای پرواز هفتگی به مقصد ایران را دار میباشند. این شهرها عبارتند از:

  • شنژن
  • گوانجو
  • شانگهای
  • پکن

بسته به وضعیت هر ایرلاین ممکن است در هفته بین ۱ الی ۴ پرواز هفتگی بین این شهرها و تهران برقرار باشد که امکان حمل بار و مسافر را داشته باشد.

 

کدام شهرهای ایران امکان پذیرش بار هوایی از چین را دارا میباشند؟

در سال ۲۰۱۹ به علت تعدد پروازهای خارجی و ایرلاین های فعال در کشور  به جز فرودگاه امام خمینی در تهران ۳ فرودگاه دیگر دارای پروازهای غیر مستقیم از چین بودند که این امکان را به صاحبین کالا میداد تا کالاهای خود را به گمرکاتی جز گمرک فرودگاه امام خمینی ارسال نمایند

این فرودگاه ها به شرح ذیل میباشند:

  • فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد
  • فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
  • فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز

البته متاسفانه به دلیل توقف بیشتر ایرلاین ها در این لحظه فقط فرودگاه امام خمینی امکان دریافت بارهای هوایی از مبدا چین به ایران را دارا میباشد.

زمان حمل و ترانزیت حمل بار هوایی از چین به ایران

زمان حمل بار هوایی و فریت بار از چین به ایران بسته به عوامل بسیاری نظیر مستقیم و غیر مستقیم بودن پرواز، تعداد پروازهای ایرلاین دارد ولی برای اطلاع شما به صورت پیش فرض زمان حمل و ترانزیت سرویس های حمل بار هوایی از شهرهای اصلی چین به مقصد ایران به صورت تقریبی ذکر میگردد

زمان حمل تهران مشهد شیراز تبریز
شنژن ۱ الی ۲ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری
شانگهای ۲ الی ۳ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری
گوانجو ۱ الی ۲ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری
پکن ۲ الی ۳ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری ۸ الی ۱۲ روز کاری ۵ الی ۷ روز کاری

زمان حمل ذکر شده در جدول زیر بر اساس پروازهای لاین ماهان و قطرایرویز ذکر شده است.

تفاوت وزن حجمی و وزن واقعی در حمل بار هوایی

بر خلاف حمل به شیوه دریایی، ریلی و زمینی ظرفیت بارگیری هواپیما بسیار محدود میباشد از این رو در حمل بار هوایی فرمول متفاوتی برای محاسله وزن مرسولات استفاده میشود .

همانطور که اطلاع دارید یک جعبه علاوه بر وزن واقعی که دارد و انرا میتوانید با ترازو حساب کنید دارای ابعاد هم میباشد که بر اساس طول*عرض* ارتقاع میتوان وزن حجمی  ان جعبه را حساب کرد.

در صنعت حمل بار هوایی صاحب بار میبایست بین وزن واقعی و وزن حجمی مولفه بزرگتر را مبنای پرداخت هزینه های خود لحاظ کنید به طور مثال اگر بخواهید یک تلویزیون رو از چین به ایران ارسال کنید ممکن است وزن واقعی بسته بندی این کالا ۳۰ کیلوگرم باشد ولی وزن حجمی آن ۶۰ کیلو، لذا صاحب کالا هزینه های حمل هوایی را بر اساس ۶۰ کیلو پرداخت میکند.

air-freight-from-china-to-iran

شیوه محاسبه وزن حجمی در حمل بار هوایی

برای محاسبه وزن حجمی شما میتوانید از فرمول : ( طول*عرض*ارتقاع)/۵۰۰۰ استفاده کنید.

به طور مثال وزن حجمی بسته ای با طول ۵۰، عرض ۶۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی متبر برابر است با ۴۲کیلوگرم

چه اطلاعاتی برای محاسبه هزینه حمل هوایی از چین به ایران لازم است ؟

شما زمانی که با کارشناسان گروه تجاری ققنوس تماس حاصل کنید همکاران ما سوالاتی را در مورد نوع مرسوله شما خواهند پرسید و سعی میکنن بر اساس نیاز مشتریان بهترین هزینه و راه حل را ارائه نمایند.

اما بهتر است قبل از تماس با کارشناسان ققنوس اطلاعات زیر را آماده نمایید تا همکاران ما بتوانند بهترین قیمت و شرایط را برای درخواست های حمل شما از چین به ایران ارائه نمایند.

  • وزن کل بار
  • ابعاد مرسوله
  • شهر مبدا در چین
  • ماهیت و نوع بار
  • ایا بار شما دارای باتری، پودر، موتور و یا برند شناخته شده ای میباشد یا خیر
  • ترم حمل ( فوب، ایکس ورک )
  • اگر به پیکاپ در چین نیاز دارید ادرس دقیق فرستنده را هم باید داشته باشید

عدم ارائه این اطلاعات میتواند فرایند استعلام قیمت را طولانی کند لذا توصیه اکید میکنیم این موارد را اماده نمایید.

چرا حمل هوایی را از چین به ایران انتخاب کنید؟

دلایل بیشماری وجود دارد که چرا برای ارسال بارهای خود از چین به ایران شیوه حمل هوایی را انتخاب کنید که برخی از این موارد به شرح زیر میباشد

سرعت بالا در پروسه حمل و ترانزیت

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد زمان ترانزیت و حمل بارهای مشتریان از چین به ایران به کمتر از ۱ الی ۲ روز با ایرلاین های مستقیم و ۳ الی ۵ روز با لاین های غیر مستقیم خواهد  لازم به ذکر است پروسه حمل کالا در شیوه حمل دریایی حدود ۲۰ الی ۴۰ روز میباشد.

ایمنی ضمن پروسه حمل

به علت سرعت بالا و بسته بندی مناسبی که یکی از الزامات شیوه حمل هوایی میباشد حمل هوایی از چین به ایران به یکی از ایمن ترین شیوه های حمل و واردات کالا از چین به ایران تبدیل شده است

حمل بدون نگرانی از تحریم ها

اگر کالای شما یک کالای حساس میباشد و نگرانی بابت تحریم های خارجی دارید توصیه میکنیم مرسولات خود را از چین به ایران از طریق لاین های ایرانی که دارای پرواز مستقیم به تهران هستند ارسال نمایید . لاین ماهان و ایران ایر یکی از بهترین گزینه ها برای این نوع کالاها میباشند.

عدم نیاز به ترانزیت داخلی  بار در ایران

اگر مقصد نهایی کالا در ایران شهر تهران و یکی از استان های مرکزی و شمالی ایران میباشد توصیه میشود شیوه حمل هوایی را انتخاب کنید چون اگر شیوه حمل دریایی رو انتخاب کنید مرز ورودی کالا یکی از بنادر جنوب کشور میباشد و پس از ترخیص کالا در نبادر کشور نیازمند به پرداخت هزینه نسبتا بالایی به استان های شمالی مرکزی کشور خواهد بود.

ترخیص کالا به مراتب سریعتر در گمرک فرودگاه امام خمینی

گمرک فرودگاه امام خمینی به علت مکانیزه بودن فرایند ترخیص و اینکه اصلی ترین گمرک هوایی ایران میباشد سرعت فرایند ترخیص و اخذ مجوزهای لازم از سایر سازمان های دولتی به مراتب سریعتر از گمرکات سایر استان ها میباشد.

چگونه هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران را کاهش دهید؟

بسیار از افرادی که تمایل دارند کالاهای خود را به صورت هوایی به ایران حمل کنند نگران هزینه های بالای حمل هوایی هستند ولی از این موضوع اطلاع ندارند که با اعمال چند ترفند ساده میتوانند هزینه های حمل خود را کاهش دهند.

کاهش سایز بسته بندی بار

یکی از مهمترین روش هایی که توصیه میکنیم حتما اعمال کنید کاهش سایز بسته بندی کالاها میباشد. در واقع در حمل هوایی صاحب کالا باید هزینه سانت به سانت ابعاد بسته بندی را پرداخت نماید چون هر سانت بسته بندی تاثیر مستقیم در وزن حجمی مرسوله دارد.

لذا توصیه میکنیم از فروشنده کالا و یا فرستنده خود در چین بخواهید تا میتواند سابز بسته بندی سفارشات شما را کاهش دهد

عدم ارسال کالای شامل باتری، برند، پودر و مایع

هزینه حمل کالاهای شامل باتری، برند، پودر و مایع به نسبت کالاهای نرمال بسیار بالاتر میباشد.

این کالاها ار نظر ایرلاین ها کالای خطرناک در نظر گرفته میشود لذا تا میشود کالاهای نرمال خرید نمایید و به صورت هوایی ارسال نمایید.

خرید کالا از فروشندگان چینی به صورت فوب ( Shipping from china to usa )

اگر شیوه حمل هوایی را برای ارسال مرسولاتتان از چین به ایران انتخاب کنید این موضوع را باید بدانید که علاوه بر هزینه فریت که باید پرداخت کنید. برخی از این هزینه ها به شرح ذیل میباشد:

  • هزینه پیکاپ و جمع آوری کالا از فروشنده در چین
  • هزینه های لوکال فرودگاهی در چین

این هزینه ها در حالت عادی بر عهده خریدار کالا میباشد اما اگر در ابتدا کالاهای خود را از فروشندگان چینی به صورت فوب خریداری کنید این هزینه ها بر عهده فروشنده کالای شما در چین میباشد.

مراحل حمل بار از چین به ایران به صورت هوایی به چه صورت است؟

اگر تمایل به واردات هوایی از چین به ایران دارید بهتر است ابندا مراحل و فرایند حمل هوایی را بدانید.

ما مراحل را به ترتیب برای شما در زیر لیست میکنیم:

  • نهایی کردن هزینه حمل با گروه تجاری ققنوس  ( دفتر ایران و یا چین )
  • ارسال و تحویل مرسولات شما توسط فروشنده به انبار گروه تجاری ققنوس در چین
  • یکپارچه سازی بارهای کلیه مشتریان در انیار چین گروه تجاری ققنوس
  • بارگیری بارهای مشتریان در یکی از فرودگاههای کشور چین
  • خروج بار از چین و رسیدن بار به فرودگاه امام خمینی
  • تخلیه بار از هواپیما و تحویل بارهای وارداتی به انبار گمرک
  • تسویه هزینه های حمل با گروه تجاری ققنوس
  • تحویل مدارک بار به مشتریان و صاحبین کالا در ایران

در کلیه این مراحل کارشناسان گروه تجاری ققنوس در کنار شما هستند، لذا بدون نگرانی میتوانند اقدام به واردات مرسولات خود به صورت هوایی از چین به ایران کنید.

در تاریخ نوشتار مطلب پیرامون سهام ۵۰ متری ارتش و سهام ۲۰ متری چیتگر یعنی ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مذاکرات در وین در حال انجام است و از آنجایی که توافق برجام بسیار نزدیک و حتمی به نظر میرسد وضعیت اقتصادی کشورمان دستخوش اتفاقاتی شده و نوید تغییرات مثبت زیادی را در آینده در نه چندان دور میدهد . بعد از صعود دلار به بالای ۳۰ هزار تومان و سپس بازگشت آن به ۲۱ هزار تومان حتما به فکر این افتاده اید که بعد از تنش ها و صعود و نزول های چند ساله اخیر وقت ثبات فرا رسیده و میبایست نحوه سرمایه گذاری خود را نیز تغییر داده و بر روی کالا های با ثبات تری سرمایه گذاری کنید در ادامه به شما فرصت سرمایه گذاری در یک پروژه مسکونی در برج ۴۲ طبقه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد .

https://www.saham-chitgar.ir/wp-content/uploads/2021/05/betaja2.png

 

فروش سهام ۵۰ متری چیتگر

سهام ۵۰ متری چیتگر در واقع به منظور توانمندسازی اعضای بازنشسته ارتش توسط بنیاد تعاون ارتش ( بتاجا ) به کارمندان با سنوات بالای ۱۵ سال تخصیص داده شده و دارای ۱۰۵ میلیون تومان وام نیز میباشد . با خرید سهام ۵۰ متری میتوانید صاحب ۵۰ متر بنا در شهرک چیتگر پهنه E شوید . توجه داشته باشید قیمت قطعی و بدون تغییر میباشد و شما در انتهای پروژه میبایست هزینه پارکینگ و انباری را پرداخت نمایید .

فروش سهام ۲۰ متری چیتگر

سهام ۲۰ متری چیتگر با شرایط مشابه به اعضای ارتش با سنوات بیش از پانزده سال تعلق میگیرد ولیکن این سهام فاقد وان حکمت میباشد و تنها سهام ۵۰ متری دارای وام است توجه داشته باشید فروش سهام ارتش به غیر از اعضای نیروهای مسلح و عادی بلامانع است و نحوه انتقال ابتدا در دفترخانه اسناد رسمی و سپس ار خود تعاونی ارتش انجام میپذیرد

موقعیت مکانی سهام ۵۰ متری و سهام ۲۰ متری

برج های طرح توانمندسازی ارتش در شهرک چیتگر در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس و جنوب ایران مال در پهنه e یا ترنجستان واقع شده و دسترسی به اتوبان حکیم ، خرازی ، آزادگان و تهران شمال دارد

نحوه خرید

نحوه خرید بصورت واریزی اولیه + حق امتیاز اعضای پروژه میباشد . در ضمن میتوانید با تجمیع سهام ۵۰ متری و سهام ۲۰ متری در زمان انتخاب واحد متراژ مورد نظر خود را تکمیل کنید و واحد را انتخاب کنید

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پروژه و امکانات و قیمت سهام با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۵۴۳۵۸۲ تماس حاصل فرمایید تا از جزئیات پروژه اطلاعات کامل را در اختیار شما گذاشته شود و یا مشاوره برای انتخاب پروژه مد نظر در منطقه ۲۲ را از ما بخواهید .

دستگاه زردی نوزاد وسیله ای است که برای درمان یرقان یا همان زردی نوزاد مورد استفاده قرار میگیرد . کاربرد این وسیله زمانی است که نوزاد شما به عارضه ی زردی مبتلا شده است . در چنین شرایطی شما با مجموعه زردی کلینیک تماس می گیرید و پس از دریافت مشاوره از کارکنان این مجموعه نسبت به اجاره دستگاه زردی اقدام می کنید .

کارکرد دستگاه به این صورت است که با تاباندن نور آبی که خاصیت درمانی دارد و با نام علمی نور فتوتراپی شناخته می شود موجب شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته در زیر پوست نوزاد میشود و این بیلی روبین شکسته شده از طریق مدفوع دفع میشود .

شرکت زردی کلینیک معتبرترین مجموعه درمان زردی در ایران می باشد . زمانی که شما با این مجموعه تماس حاصل فرمایید در ابتدا از شما مشخصات نوزادتان را دریافت می کنند سپس به شما یک مشاوره کلی از روند و چگونگی درمان ارائه می کنند و درصورتی که نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد اقدام کنید دستگاه به همراه کارشناس مربوطه برای شما ارسال شده و نصب می گردد و صفر تا صد درمان توسط کارشناس به شما ارائه می گردد .

اجاره دستگاه زردی نوزاد (دستگاه فتوتراپی) - زردی کلینیک

از کجا متوجه زردی نوزاد شویم ؟

زردی معمولاً حدود ۳ روز پس از تولد ظاهر می شود و تا ۲ هفتگی کودک از بین می رود. در نوزادان نارس که بیشتر مستعد زردی هستند ، ممکن است ۵ تا ۷ روز طول بکشد و معمولاً حدود ۳ هفته ادامه می یابد. همچنین در نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند زردی بیشتر طول می کشد و برخی از نوزادان را برای چند ماه تحت تأثیر قرار می دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زردی نوزاد و درمان آن در اختیار شما قرار دهیم ، با زردی کلینیک همراه شوید

چگونه متوجه زردی نوزاد شده و آن را در خانه درمان کنیم ؟

اگر کودک شما زردی دارد ، پوست او کمی زرد به نظر می رسد. زردی پوست معمولاً از ناحیه سر و صورت شروع می شود ، قبل از اینکه به سینه و معده گسترش یابد. در بعضی از نوزادان زردی به دست و پایشان می رسد. اگر با انگشت خود ناحیه ای از پوست را به سمت پایین فشار دهید ، زردی نیز ممکن است افزایش یابد. اگر رنگ پوست کودک شما تیره باشد ، تشخیص زردی دشوارتر خواهد بود. در این موارد ، زردی ممکن است در جاهای دیگر مشهود باشد ، مانند :

    در سفیدی چشم های نوزاد

    داخل دهان کودک

    کف پاها

    کف دست ها

نوزاد تازه متولد شده که به زردی یا یرقان مبتلا می باشد ، ممکن است :

    خواب آلود باشد

    میل به غذا ندارد

    پوست تیره و زرد داشته باشد (باید بی رنگ باشد)

    و غیره

اجاره دستگاه زردی نوزاد (دستگاه فتوتراپی)

چه موقع باید مشاوره پزشکی بگیریم ؟

کودک شما معمولاً طی ۷۲ ساعت پس از تولد به عنوان بخشی از معاینه بدنی نوزاد ، از نظر زردی مورد معاینه قرار می گیرد. اگر بعد از این مدت علائم زردی در کودک شما مشاهده شد ، در اسرع وقت برای مشاوره با ماما ، ویزیتور بهداشت یا پزشک عمومی خود صحبت کنید. در بیشتر موارد ، زردی بی ضرر است و نشانه یک بیماری زمینه ای نیست.

معمولاً تا ۲ هفتگی کودک خود به خود برطرف می شود. گرچه زردی معمولاً نگران کننده نیست ، اما تعیین اینکه آیا کودک شما به درمان احتیاج دارد بسیار مهم است. زردی به دلیل بیلی روبین بیش از حد در خون ایجاد می شود که در این صورت به عنوان هایپربیلیروبینمی شناخته می شود.

بیلی روبین ماده زردی است که هنگام تجزیه سلول های قرمز خون که اکسیژن را به بدن منتقل می کنند ، تولید می شود. بیلی روبین در جریان خون به کبد منتقل می شود. کبد فرم بیلی روبین را تغییر می دهد بنابراین می تواند از بدن خارج شود.

اما اگر بیلی روبین بیش از حد در خون وجود دارد یا کبد نمی تواند از شر آن خلاص شود ، بیلی روبین اضافی باعث زردی می شود. در حقیقت زردی در نوزادان تازه متولد شده معمول است زیرا نوزادان تعداد زیادی گلبول قرمز در خون دارند که به طور مکرر شکسته و جایگزین می شوند. کبد نوزاد تازه متولد شده به طور کامل رشد نکرده است ، بنابراین در پردازش بیلی روبین و حذف آن از خون تأثیر کمتری دارد.

این بدان معنی است که سطح بیلی روبین در نوزادان می تواند تقریباً دو برابر بزرگسالان باشد. تا زمان تولد کودک در حدود ۲ هفتگی ، آنها بیلی روبین کمتری تولید می کنند و کبد آنها در از بین بردن آن از بدن موثرتر است. این بدان معناست که زردی اغلب در این مرحله خود را درمان می کند بدون اینکه صدمه ای وارد کند.

در برخی موارد شیردهی به کودک می تواند احتمال زردی را افزایش دهد. اما در صورت ابتلا به زردی در نوزاد ، نیازی به قطع شیردهی نیست زیرا علائم در طی چند هفته به طور معمول از بین می روند. فواید شیردهی بیشتر از خطرات احتمالی مرتبط با این بیماری است. اگر کودک شما نیاز به درمان زردی دارد ، ممکن است به مایعات اضافی و تغذیه های مکرر در طول درمان نیاز داشته باشد.

مشخص نیست که چرا نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند بیشتر دچار زردی می شوند اما نظریه های زیادی مطرح شده است. به عنوان مثال ، ممکن است شیر ​​مادر حاوی مواد خاصی باشد که توانایی کبد در پردازش بیلی روبین را کاهش می دهد. تصور می شود زردی نوزاد تازه متولد شده با شیردهی ارتباط داشته باشد ، گاهی زردی شیر مادر نامیده می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد و درمان در منزل

برای درمان زردی نوزاد می توانید از شرکت زردی کلینیک اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و دستگاه فتوتراپی نمایید. در این صورت تنها کافیست با شرکت زردی کلینیک ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱ تماس حاصل فرمایید.

Reza Naseri (Persian: رضا ناصری‎, born 16 September 1975) is an Iranian retired futsal player and current coach.He has also won five AFC Futsal Championships with Iran. The highest minute of participation in the games of the national team of Iran was 6 years without replacing the first goalkeeper of the national team And the first draw in the history of Iran and Brazil took place with the brilliance of Reza Naseri, and also the first draw in the history of Iran with the world champion (Spain) took place with the brilliance of Reza Naseri and managed to lead Iran to the Asian championship in 6 consecutive years. And the biggest controversy in the history of Iranian futsal was from Esteghlal to Persepolis, which made a lot of noise.
Contents

http://rezanaseri.com/images/personal.JPG

http://rezanaseri.com/images/sport.png

۱

۱ Honors
۱٫۱ Country
۱٫۲ Club
۱٫۳ Individual
۲ References
۳ External links

Honors

reza naseri and vahid shamsaei

Reza naseri,Ali daei,Vahid shamsaei and Gianni Infantino in Tehran
Country

AFC Futsal Championship
Champions (5): 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005
Asian Indoor Games
Champion (1): 2005

Club

Iranian Futsal Super League
Champion (1): 2007-08 (Tam Iran Khodro)
Runner-Up (2): 2005-06 (Tam Iran Khodro) [4] – 2009-10 (Shahid Mansouri)

Individual

Best player:
Best futsal goalkeeper of the Iran in 2007-08.[5]
Member of Iran national U-17 Football and Futsal (Captain)
Member of Iran national Youth Team Football
Member of Iran Army National Team (Football)
Member of Esteglal F.C. in Asia Champion Cup
Head coach of Tasisat-e-Daryaee Futsal Club
Technical Manager of asisat-e-Daryaee Futsal Club in Asia Championship
CEO of Arash Club
Manager of Isargaran-e-Shohada Club
Sport Expert and TV host in many Sport programs
Member of Team-e-IranKhodra Club in Club World Cup

 

refrence :

http://rezanaseri.com/

https://en.wikipedia.org/wiki/Reza_Naseri

wikirefrigerator.ir

صفحه 5 از 12
قبلی 12345678910 بعدی ...«