وبلاگ

رنده برقی آشپزخانه چیست؟ بهترین رنده برقی کدام است؟ - وبلاگ

 

معرفی و بررسی ۱۰ مدل بهترین رنده برقی در بازار که ارزش خرید دارند!

با توجه به اینکه رنده برقی با برندها و مدل‌های مختلفی، مانند مایر، چطور می‌توانیم بهترین رنده برقی که برای ما مناسب است را تشخیص دهیم؟ حداقل انتخاب بهترین، کار آسانی نخواهد بود.

برای کمک به شما، در این مطلب چند مدل رنده برقی در بازار را معرفی کرده‌‌ایم که نسبت به سایر گزینه‌ها ارزش خرید نسبتا بالاتری دارند و می‌توانند شما را به انتخاب بهترین رنده برقی، یک قدم نزدیک‌تر کنند.

 

تفاوت رنده برقی و سالاد ساز چیست؟

در واقع هر دو یک دستگاه هستند که با عوض کردن تیغه‌ها کاربردشان تغییر می‌کند، اما این دستگاه بیشتر به عنوان رنده برقی شناخته می‌شود. در واقع برای تهیه سالاد لازم است که مواد از قبل کمی کوچک شده باشند تا تیغه‌ها بتوانند عمل خرد کردن را انجام دهند.

رنده کردن انواع سبزیجات یکی از بهترین راه‌های نگهداری و فریز کردن آن‌ها است. به علاوه خیلی از سالاد‌ها، پیش غذاها و دسرها با سبزیجات رنده شده تهیه می‌شوند و نمی‌توانیم رنده را از روال تهیه مواد غذایی حذف کنیم. خبر خوش آن که با وجود انواع رنده‌های برقی روند طولانی، زمانبر و انرژی‌بر رنده کردن با مدل‌های دستی ساده‌تر شده است.

 پیدا کردن بهترین مدل های رنده برقی در ایران کمی سخت است. از آنجایی که مهم‌ترین بخش رنده برقی تیغه آن است، باید مدلی را پیدا کنید که تیغه‌های بسیار تیزی داشته باشد تا سبزیجاتی مانند خیار و گوجه را خرد کند. چون تیغه کند باعث می‌شود که رنده به‌جای آنکه صیفی‌جات را خرد کند، له شده تحویلتان دهد.

 

۱- رنده برقی دبلیو ام اف مدل KITCHENminis

  • وزن: ۱۳۰۰ گرم
  • قلام همراه محصول: ۵ عدد تیغه رنده
  • جنس ظرف: پلاستیک
  • نحوه عملکرد: دکمه روشن/خاموش
  • دارای ظرف نگهدارنده پلاستیک فاقد مواد شیمیایی PFOA
  • دارای ظرف نگهدارنده سس

 

۲- رنده برقی مولینکس مدل DJ811516

به یکی از قدرتمندترین رنده‌های برقی مولینکس رسیدیم که نسبتا به نمونه‌های قبلی قدرت بسیار بیشتری دارد و البته قیمت آن هم نزدیک به دوبرابر نمونه‌های قبلی می‌باشد.

رنده‌های برقی که تا اینجا معرفی شدند اغلب توانی برابر با ۲۰۰ وات داشتند، اما این مدل رنده برقی مولینکس که از نظر قدرت یکی از بهترین رنده برقی در بازار است، توانی برابر با ۲۶۰ وات دارد و تقریبا در خرد کردن هر نوع میوه و مواد غذایی توان کافی را دارد.

از نظر امکانات تقریبا مشابه سایر رنده های برقی مولینکس است و از امکاناتی مانند رنده کردن در سایزها و حالت های مختلف، جمع شدن سیم در زیر بدنه، لوله‌های ایمن، تیغه‌های استیل ضد زنگ و… بهره می‌برد.

 

۳- رنده برقی مایر مدل MR-295 coper

به یک مدل دیگر از رنده برقی برند مایر یعنی مدل MR-295 coper رسیدیم که تا حد زیادی شبیه مدل MR-295 است که در دو گزینه قبلی معرفی شده بود، این مدل هم مانند مدل قبلی امتیاز نسبتا خوبی دارد و کارایی و قابلیت‌های نمونه قبلی را دارد، با این تفاوت که مدل MR-295 کمی گران تر است و البته موتور آن قابلیت توربو دارد و از رنده ریز بهره مند است، اما نظر موتوری هر دو ۲۰۰ وات هستد.

 

منبع: سایت خریدیار

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.