وبلاگ

دستگاه آب انار گیری + خواص آب انار - وبلاگ

اگر در خوردن انار و مخصوصا آب انار تردید داشتید با ۱۵ خاصیت فوق العاده این میوه جادویی در زیر آشنا شوید. اگر با خوردن خود دانه های انار مشکل گوارشی دارید بهترین راه حل گرفتن آب انار با دستگاه آب انار گیری است.

 

 

آب انار گیری دستی

آب انار

 

پانزده فایده آب انار برای سلامتی

آب انار حاوی بیش از ۱۰۰ ماده گیاهی موثر است. هزاران سال است که از میوه انار به عنوان دارو استفاده می شود.  امروزه آب انار به دلیل فواید بی شمار آن برای سلامتی مورد مطالعه قرار گرفته است. که میتواند به پیشگیری از سرطان ، حمایت ایمنی بدن و باروری کمک کند.

دانه های انار رنگ قرمز پر جنب و جوش خود را از پلی فنول ها می گیرند. این مواد شیمیایی آنتی اکسیدان های قوی هستند.

آب انار دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان نسبت به سایر آب میوه های دیگر است. همچنین دارای سه برابر آنتی اکسیدان بیشتر از چای سبز است. آنتی اکسیدان های موجود در آب انار می تواند به حذف رادیکال های آزاد ، محافظت از سلول ها در برابر آسیب و کاهش التهاب کمک کند.

۲٫ ویتامین C

آب یک انار تنها بیش از ۴۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را دارد. ویتامین C در صورت پاستوریز شدن تجزیه می شود ، بنابراین برای به دست آوردن بیشترین ماده مغذی ، آب انار خانگی یا تازه را انتخاب کنید.

۳٫ پیشگیری از سرطان

آب انار به تازگی سر و صدا به پا کرده است وقتی محققان دریافتند که ممکن است به توقف رشد سلول های سرطانی پروستات کمک کند. با وجود مطالعات متعدد در مورد اثرات آب میوه بر سرطان پروستات ، نتایج هنوز مقدماتی است.

در حالی که مطالعات طولانی مدتی با انسان ها انجام نشده است که ثابت کند آب انار از سرطان جلوگیری می کند یا خطر را کاهش می دهد ، افزودن آن به رژیم غذایی شما مطمئناً آسیبی نمی رساند. تاکنون نتایج دلگرم کننده ای در مطالعات به دست آمده است و اکنون مطالعات بزرگتری در حال انجام است

۴٫ حفاظت از بیماری آلزایمر

اعتقاد بر این است که آنتی اکسیدان های موجود در آب میوه و غلظت بالای آنها پیشرفت بیماری آلزایمر را متوقف کرده و از حافظه محافظت می کند.

۵٫ گوارش

آب انار می تواند التهاب روده را کاهش داده و هضم غذا را بهبود بخشد. ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری کرون ، کولیت اولسروز و سایر بیماری های التهابی روده مفید باشد.

در حالی که اعتقادات متضادی وجود دارد و تحقیقات در مورد اینکه آیا آب انار به اسهال کمک می کند یا آن را بدتر می کند ، اکثر پزشکان توصیه می کنند تا زمانی که احساس بهتری ندارید و علائم شما فروکش نکرده اند از مصرف آن خودداری کنید.

۶٫ ضد التهاب

آب انار به دلیل غلظت بالای آنتی اکسیدان ها یک ضد التهاب قوی است. این می تواند به کاهش التهاب در سراسر بدن و جلوگیری از استرس و آسیب اکسیداتیو کمک کند.

۷٫ آرتروز

فلاونول های موجود در آب انار ممکن است به جلوگیری از التهاب که به آرتروز و آسیب غضروف کمک می کند ، کمک کند. این آب میوه در حال حاضر به دلیل اثرات بالقوه آن بر پوکی استخوان ، آرتریت روماتوئید و سایر انواع آرتروز و التهاب مفاصل مورد مطالعه قرار گرفته است.
۸٫ بیماری قلبی

آب انار به عنوان سالم ترین آب میوه در حال اجرا است. به نظر می رسد از قلب و عروق محافظت می کند.

مطالعات کوچک منبع معتبر نشان داده است که آب میوه جریان خون را بهبود می بخشد و از سفت شدن و ضخیم شدن عروق جلوگیری می کند. همچنین ممکن است رشد پلاک و تجمع کلسترول در عروق را کند کند. اما انار ممکن است با داروهای فشار خون و کلسترول مانند استاتین واکنش منفی نشان دهد.

قبل از خوردن آب میوه یا مصرف مکمل عصاره انار ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

۹٫ فشار خون

نوشیدن روزانه آب انار نیز ممکن است به کاهش فشار خون سیستولیک کمک کند. یک بررسی جامع از کارآزمایی های تصادفی و کنترل شده بیان کرد که مصرف روزانه آب انار برای سلامت قلب مفید خواهد بود.
۱۰٫ ضد ویروس

بین ویتامین C و سایر مواد مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی مانند ویتامین E ، آب انار می تواند از بیماری جلوگیری کرده و با عفونت مبارزه کند. همچنین در آزمایشات آزمایشگاهی نشان داده شده است که انار ضد باکتری و ضد ویروس است. آنها در حال بررسی اثرات آنها بر عفونت ها و ویروس های شایع هستند.

۱۱٫ سرشار از ویتامین

آب انار علاوه بر ویتامین C و ویتامین E منبع خوبی از فولات ، پتاسیم و ویتامین K است.

این که آیا تصمیم دارید انار را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید یا هر چند وقت یکبار آن را میل کنید ، برچسب آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید ۱۰۰ درصد آب انار خالص است ، بدون افزودن شکر. یا ، آن را تازه میل کنید.

۱۲٫ حافظه

بر اساس یک مطالعه اخیر ، نوشیدن روزانه ۸ اونس آب انار ممکن است یادگیری و حافظه را بهبود بخشد.

۱۳٫ عملکرد جنسی و باروری

غلظت آنتی اکسیدان ها در آب انار و تأثیر آن بر استرس اکسیداتیو ، آن را به یک کمک باروری بالقوه تبدیل می کند. ثابت شده است که استرس اکسیداتیو باعث اختلال عملکرد اسپرم و کاهش باروری در زنان می شود.

همچنین نشان داده شده است که این شیره به کاهش استرس اکسیداتیو در جفت کمک می کند. اما محققان هنوز از مزایای دقیق این امر اطلاع ندارند. نوشیدن آب انار همچنین می تواند سطح تستوسترون را در مردان و زنان افزایش دهد ، یکی از هورمون های اصلی پشت میل جنسی.
۱۴٫ استقامت و عملکرد ورزشی

حرکت کنید ، آب گیلاس و چغندر را ترش کنید. آب انار ممکن است تقویت کننده جدید عملکرد ورزشی باشد. آب میوه ممکن است به کاهش درد و بهبود قدرت بازیابی کمک کند. همچنین آسیب اکسیداتیو ناشی از ورزش را کاهش می دهد.

۱۵٫ دیابت

انار به طور سنتی به عنوان داروی دیابت در خاورمیانه و هند استفاده می شد. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد اثرات انار بر دیابت وجود ندارد ، ممکن است به کاهش مقاومت به انسولین و کاهش قند خون کمک کند.

 

 

آب انار گیری دستی

 

قیمت دستگاه آب انار گیری آلومینیومی در فروشگاه لردیا به صورت تک فروشی در مهرماه ۱۴۰۰ مبلغ ۱۴۰ هزار تومان می باشد که به صورت عمده نیز قابل مذاکره و خرید می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.